نیوز سیتی!
15 آذر 1401 - 12:17

سرانه تولید فراورده‌های لبنی در چهارمحال و بختیاری ۲.۵ برابر سرانه تولید کشور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سرانه تولید فراورده‌های لبنی استان ۲.۵ برابر سرانه تولید در کشور است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد ، حسین برزگر امروز در نشست هماهنگی برپایی اولین نمایشگاه تخصصی شیلات، آبزیان، دام وطیور، زنبور عسل، دامپزشکی و فراورده‌های لبنی، اظهار داشت: فرصت برگزاری این رویداد نمایشگاهی را برای برندسازی و ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان باید مغتنم شمرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بخیتاری گفت: سرانه تولید فراورده های لبنی استان 2.5 برابر سرانه تولید در کشور است و با توجه به این پتانسیل باید از بر پایی این نمایشگاه جهت برندسازی استفاده کنیم.

برزگر ادامه داد: نقش این نمایشگاه برای ایجاد فرصت‌های بازاریابی، فروش، برندسازی و شبکه‌سازی بسیار حائز اهمیت است و اولین نمایشگاه تخصصی شیلات، آبزیان، دام وطیور، زنبور عسل دامپزشکی و فراورده‌های لبنی به عنوان پلتفرم بزرگی برای ایجاد تعامل و همکاری میان تولیدکنندگان و صاحبان صنایع با شرکت‌های دانش بنیان ومتخصصان خواهد شد.

وی مطرح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، حمایت هر چه گسترده‌تر از کلیه فعالان تولیدی در حوزه شیلات، آبزیان، دام وطیور، زنبورعسل، و فراورده های لبنی دراستان است که در نهایت به رونق اقتصادی کمک خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد:  اولین نمایشگاه تخصصی شیلات، آبزیان، دام وطیور، زنبورعسل دامپزشکی و فراورده‌های لبنی از 17 تا 20 بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/7540/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 899261

مهمترین اخبار ایران و جهان: