نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:58

بازتاب گسترده راهپیمایی ۲۲ بهمن در رسانه‌های عربی

رسانه های عرب زبان در منطقه از صبح امروز با آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن به طور گسترده اقدام به پوشش خبری این مراسم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری‌ها و پایگاههای خبری عربی امروز (شنبه) در چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اقدام به پوشش و بازتاب گسترده راهپیمایی ۲۲ بهمن و سخنرانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران کردند.

در این راستا وبگاه شبکه المسیره یمن در گزارشی به نقل از خبرنگار خود در تهران، نوشت که میلیون‌ها نفر در تهران 1400 شهر به خیابان‌ها آمده و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

این شبکه همچنین به پوشش کامل سخنرانی سید ابراهیم رئیسی پرداخت و تصاویری از حضور او در میان جمعیت را منتشر کرد.

 

وبگاه عراقی شفق نیوز هم با پوشش سخنان سید ابراهیم رئیسی، نوشت که ایرانی‌ها به طور گسترده در میدان آزادی تهران و میادین و خیابان‌های شهرهای دیگر در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

خبرگزاری سبأنت یمن نیز در پوشش خود از راهپیمایی امروز تصاویر مختلفی از تهران و همچنین نمایش موشک‌های سجیل و عماد منتشر کرد. این خبرگزاری در خبر دیگری به پوشش سخنان ابراهیم رئیسی پرداخت.

وبسایت النشره لبنان نیز نوشت که هزاران نفر در تهران به سوی میدان آزادی حرکت کردند و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند. النشره همچنین در خبر خود به سخنان رئیس‌جمهور ایران و نمایش موشک‌های بالستیک سجیل و عماد و پهپاد «شاهد ۱۳۶» اشاره کرد.

وبگاه المرکزیه لبنان هم نوشت که ایرانی‌ها امروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم شاهنشاهی را با حضور وسیع در خیابان‌ها گرامی داشتند. این پایگاه خبری همچنین سخنان ابراهیم رئیسی را نیز پوشش داد.

وبگاه شبکه روسیاالیوم نیز با انتشار یک گزارش تصویری، راهپیمایی امروز را بازتاب داد و تصاویری از حضور مقامات دولت سابق و همچنین موشک‌های بالستیک در میدان آزادی منتشر کرد.

شبکه المیادین هم به پوشش زنده راهپیمایی امروز پرداخت و با خبرنگار مستقر خود در تهران ارتباط زنده برقرار کرد. وبسایت این شبکه نیز نوشت که جمعیتی انبوه در تهران به خیابان‌ها آمده بودند به طوریکه طول جمعیت ۱۲ کیلومتر امتداد داشت.

صفحه تویئتری المیادین نیز با انتشار ویدوئی از راهپیمایی امروز نوشت: «رمز مشارکت مردمی گسترده در چهل و چهارمین سالروز انقلاب اسلامی در ایران چیست؟»

وبگاه العهد لبنان نیز به طور گسترده به بازتاب و پوشش راهپیمایی عظیم امروز پرداخت و نوشت که میلیون‌ها نفر در خیابان‌های تهران و ۱۴۰۰ شهر دیگر در ایران  حضور یافتند. این وبگاه همچنین به پوشش کامل سخنان سید ابراهیم رئیسی در میدان آزادی پرداخت.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033361

مهمترین اخبار ایران و جهان: