نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 14:57

تشکیل محور مقاومت از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

اردبیل - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تشکیل محور مقاومت و تعالی روحی انسان‌های آزادیخواه از برکات و ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیاست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین علیی ظهر پنجشنبه در مراسم جشن انقلاب در دادگستری اردبیل با تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران از بهترین مصادیق برقراری حاکمیت الهی در میان حکومت‌ها و کشورهای مختلف است.

وی با تبریک اعیاد ماه رجب و تولد مولای متقیان حضرت علی (ع) خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از آموزه‌های دینی و ولایی امروز در جهان حرف اول را می‌زند و همه انسان‌های آزادیخواه زیر این پرچم در امنیت کامل هستند.

تشکیل محور مقاومت از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به مشکلات و سختی‌های برقراری نظامی مطابق با حاکمیت الهی در یک کشور گفت: همواره و از صدر اسلام تاکنون دشمنانی بودند که مخالف دین و مخالف جاری شدن احکام الهی بودند و به تبع آن دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها سعی کردند به روش‌های مختلف برای نظامات اسلامی به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد مشکل کنند.

حجت‌الاسلام علیی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی را علاوه بر رشد و پیشرفت‌های گوناگون اقتصادی، نظامی و… تعالی بعد معنوی انسان و رهایی جامعه از چنگال طاغوت و حاکمیت حق در سایه پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: تشکیل محور مقاومت در کشورهای مختلف در مقابله با دشمنان نظام اسلامی و مصادره کردن بصیرت و آگاهی برای انسان‌های آزاده در سراسر جهان از جمله اسرائیل و آمریکا از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر در پایان این مراسم از تعدادی کارکنان نمونه دادگستری استان و برگزیدگان مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1015061

مهمترین اخبار ایران و جهان: