نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 16:19

هتک حرمت به قرآن از برنامه‌های اسلام هراسی دشمن است

شاهرود- امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن، بخشودنی نیست، گفت: هتک حرمت به قرآن از برنامه‌های اسلام هراسی دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد نظری ظهر آدینه در خطبه‌های نمازجمعه شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن قابل قبول و بخشودنی نیست، ابراز داشت: دشمن با هر بهانه ترفندی می کوشد تا اسلام را به غلط معرفی کند و این بار نیز در جدیدترین دسیسه خود قرآن را هدف خود قرار دادند.

وی ضمن بیان اینکه هتک حرمت قرآن و اسلام محکوم است، افزود: این حجم از کینه و نفرتی که آن‌ها از اسلام بر دل دارند تنها گواه دشمنی با قرآن است چرا که این دین مقدس همه ابرقدرت‌ها را نفی و امت‌ها را به برادری فرا می خواند.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه هتک حرمت به قرآن از سوی دشمن برنامه ریزی شده است، ابراز داشت: استکبار که محبوبیت اسلام را در جهان مشاهده می‌کند که چه طور روز به روز جوانان بیشتری به سمت آن جذب می شوند این بار با جنایت جدید به صحنه آمد تا اسلام را در نظر نسل جدید خراب کند.

نظری با بیان اینکه هتک حرمت نیز در راستای اجرای جنایت و فتنه‌ای جدید شکل گرفته است، تصریح کرد: دشمن همواره کوشید تا در اتاق‌های فکر خود نوعی اسلام ستیزی و اسلام هراسی را در جهان نشر دهد اما دیدیم که هر باربه برکت وجود همین قرآن نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با بیان اینکه هتک حرمت به قرآن از برنامه‌های نشر اسلام هراسی دشمن است، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب نیز چنین اهانت‌هایی تنها برخواسته از دشمنی استکبار با اسلام و قرآن است که با هوشیاری و بیداری ملت آرزوی آن‌ها مبنی بر گسترش اسلام هراسی به ثمر نخواهد نشست.

به گزارش مهر، جهاد تبیین، کارنامه ۴۴ ساله انقلاب، اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، اهمیت برگزاری آیین اعتکاف و راهپیمایی محکومیت اهانت به قرآن کریم از جمله مهمترین حواشی سخنرانی این هفته نماز جمعه شاهرود بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1001061

مهمترین اخبار ایران و جهان: