نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 16:10

واکنش صهیونیست‌ها به ترسیم چهره حاج قاسم در ساحل غزه و محبوبیت شهید سلیمانی

«یک نقاشی بر روی شن‌های سواحل غزه شما را به وحشت می‌اندازد تا با هراس از اعراب متحدتان کمک بخواهید. شهید سلیمانی زنده و مرده شما را به وحشت می‌اندازد.»

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، علیرضا مجیدی -  ابتکار شهروندان فلسطینی در طراحی و چهره پردازی از شهید سلیمانی در سواحل شنی مدیترانه در نوار غزه، خشم مقامات رژیم صهیونیستی را برانگیخته است. در ابتدا رسانه های صهیونیستی تلاش کردند این رویداد را نادیده بگیرند، اما پوشش خبری ویژه آن توسط خبرگزاری تسنیم و انتشار گسترده فیلم آن در رسانه های منطقه، دشمنان مقاومت و در رأس آن‌ها مقامات رژیم صهیونیستی را به واکنش وادار کرده است.

 

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

 

در همین راستا، افیخای ادرعی، سخنگوی عربی ارتش رژیم اشغالگر قدس، فیلم طراحی چهره سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در سواحل نوار غزه را با عصبانیت منتشر کرد و نوشت: «آیا خجالت نمی کشید؟»

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

او در ادامه این توییت خود نوشته است: «چه کسی چهره قاسم سلیمانی، "مجرم"(!) ایرانی در کشورهای عربی را نقاشی کرده است؟» ادرعی در ادامه با استفاده از ضرب المثل های عربی «کل إناء بما فیه ینضَح» و «ان الطیور على اشکالها تقع» به کنایه هشدار داده که حماس در واقع نیروی دست نشانده ایران است! این دو ضرب المثل از نظر معنایی تقریبا معادل «از کوزه همان برون ترآود که در اوست» در زبان فارسی هستند. نکته جالب این‌جاست که افیخای ادرعی از شدت عصبانیت، ضرب المثل «کل إناء بما فیه ینضَح» را به صورت «ان الاناء ینضح بما فیه» نوشته است!

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی در پایان توییت خود نوشته است: «اهالی غزه، ای اعراب، بدانید این حماس است که به قاتل ملت های شما افتخار می کند»!! این در حالی است که ارتش رژیم اشغالگر قدس نه‌تنها باعث آوارگی نزدیک به 4 میلیون فلسطینی شده؛ بلکه به «رژیم کودک‌کش» معروف است و حتی کودکان فلسطینی نیز از تیررس موشک‌ها و جنایت‌های آنان در امان نیستند.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

با این حال کاربران عرب در شبکه‌های مجازی نیز به صورت جدی از خجالت سخنگوی عربی ارتش اسرائیل درآمده‌اند! «جمال بدوی» از کاربران اهل غزه، با انتشار عکس معناداری به افیخای ادرعی توصیه کرده تا حیا کند! «کینگ آف بابلیون» در مورد این کار نوشته است: «زیرا شهید سلیمانی تنها کسی بود که فناوری ساخت موشک و پهپاد را در اختیار فلسطینی‌ها قرار داد. ایران با تمام توان از فلسطین حمایت می‌کند. جمهوری اسلامی ایران تنها کشور جهان است که رئیس جمهور آن در سازمان ملل اعلام کرده از همه گروه‌های فلسطینی حمایت می‌کنیم...»

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

یک کاربر یمنی به نام «حیدری حیدان» نوشته است: «بعد از شهادت رزمنده قهرمان شهید بزرگوار قاسم سلیمانی، نه‌تنها محور مقاومت دوشادوش و در صف واحد در کناز غزه قرار گرفته؛ بلکه شراره‌های مقاومت به کرانه باختری هم کشیده شده است. خون پاک شهید سلیمانی، آتش‌فشانی است که هر اشغالگر، وطن‌فروش و مزدوری را ریشه‌کن می‌سازد. نابودی صهیونیست‌ها از هر زمان دیگری نزدیک‌تر است.»

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

یک کاربر اردنی به نام «دکتر عمر» نیز با کوت کردن توییت افیخای ادرعی نوشته است: «یک نقاشی بر روی شن‌های سواحل غزه شما را به وحشت می‌اندازد تا با هراس از اعراب متحدتان کمک بخواهید. شهید سلیمانی زنده و مرده شما را به وحشت می‌اندازد.»

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 980817

مهمترین اخبار ایران و جهان: