نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 14:51

تحریم سپاه نشانه ضعف و ترس دشمن از اقتدار این نهاد مردمی است

شوش- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه را نشانه ضعف و ترس دشمنان از قدرت و اقتدار این نهاد مردمی دانست.

محمد کعب عمیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مردمی است که در قلب همه ملت ایران جای دارد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه پیشرو در خدمت به مردم و محرومان و همچنین امیدآفرینی در جامعه بوده و خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان از قدرت سپاه پاسداران و گسترش این نهاد مردمی در عرصه بین‌المللی هراس دارند، ادامه داد: «تروریست» خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی پارلمان اروپا به‌خصوص آمریکا شرایط را برای نیروهای این کشور در منطقه سخت‌تر می‌کند.

کعب عمیر بیان کرد: قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی و ریاکارانه گروه‌های تروریستی ناشی از تبعیت کورکورانه سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: اگر سپاه در سوریه، عراق و لبنان ورود نمی‌کرد، امروز نامی از این کشورها وجود نداشت و تروریست‌ها چهره این کشورها را تغییر داده بودند.

وی گفت: تروریست معرفی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ خللی بر توان و محبوبیت این نهاد مردمی نداشته بلکه بر عزم و اراده آن می‌افزاید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 990661

مهمترین اخبار ایران و جهان: