نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 15:47

سیستم تصفیه خانه فاضلاب شرکت «نیک‌ ریس» افتتاح شد

همزمان با سومین روز از هفته محیط زیست سیستم تصفیه خانه فاضلاب شرکت نیک ریس در زنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با سومین روز از هفته محیط زیست، سه پروژه محیط زیستی در استان زنجان نیز افتتاح و به بهره‌برداری رسید که اعتبار تخصیص یافته برای این تعداد پروژه ۶۰۰ میلیارد ریال است.

محمدرضا یافتیان، مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان زنجان در حاشیه مراسم افتتاح پروژه محیط زیستی سیستم تصفیه خانه فاضلاب شرکت نیک ریس  زنجان اظهار داشت: در سومین روز از هفته محیط زیست امروز ۱۰۲ پروژه در سطح کشور افتتاح می شود.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان زنجان با اشاره به افتتاح سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب شرکت نیک ریس تصریح کرد: تصفیه خانه نیک ریس در وسعت حدود ۲ هکتاری با ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب بر ساعت امروز افتتاح شد و این تصفیه خانه هم به لحاظ شیمیایی  و بیولوژیکی توانایی تصفیه آب را دارد.

وی با بیان اینکه برای این تصفیه خانه اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: هدف از احداث آن، مدیریت اصولی فاضلاب حاصل از فرآیند تولید است.

یافتیان با اشاره به اینکه خوشبختانه نگاه صنایع استان به محیط زیست یک نگاه زیست محیطی است، افزود: امیدواریم این نگاه در بین صاحبان صنایع دیگر استان نیز گسترش پیدا کند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1271361

مهمترین اخبار ایران و جهان: