نیوز سیتی!
05 فروردین 1402 - 14:59

مشکلات ۲۴۵ واحد تولیدی آذربایجان شرقی طی سال گذشته رفع شد

تبریز- رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: طی سال گذشته مشکلات تعداد ۲۴۵ واحد تولیدی و صنعتی با ورود دستگاه قضایی استان حل و فصل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی خلیل اللهی روز شنبه در نشست شورای قضایی استان، از تلاش های اعضای این شورا برای رفع مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی در طول سال قبل قدردانی و اضافه کرد: رفع مشکلات اقتصادی جز اولویت های اصلی دستگاه قضائی بوده و برای این منظور هدف اصلی دادگستری آذربایجان شرقی بر جلوگیری از بیکاری کارگران استوار شده است.

وی افزود: بر همین اساس در کنار حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، مشکلات مالی، مالیاتی، کارگری و بیمه ای این واحدها نیز با ورود دستگاه قضایی استان حل شده است.

خلیل اللهی اقدامات سازمان زندان های آذربایجان شرقی در تعامل با دادگستری استان و ایجاد اشتغال برای مددجویان را موفقیت آمیز ارزیابی و از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نیز به جهت اجرای قانون حدنگار (کاداستر) تشکر کرد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بیش از چهار هزار و ۶۰۰ پرونده موضوع ماده ۴۷۷ آیین دادرسی کیفری در مجموعه های مختلف دادگستری آذربایجان شرقی بررسی شده است، ادامه داد: ما همواره دنبال افزایش رضایت مندی مردم از دستگاه قضایی هستیم و در این مسیر همچنان به فعالیت های خود تداوم خواهیم بخشید.

خلیل اللهی بر لزوم استقرار نهاد داوری در راستای حل و فصل اختلافات مردم تاکید کرد و از تامین نیروی قضایی و اداری دادگستری استان در سال جدید خبر داد.

وی با اشاره به اغتشاشات نیمه دوم سال گذشته، یادآور شد: دشمنان با جریان سازی که از یک پشتوانه چندین ساله برخوردار و اصل نظام را نشانه رفته بودند، دنبال تجزیه ایران بودند که با درایت رهبری و بصیرت مردم نتوانستند کاری از پیش ببرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1109361

مهمترین اخبار ایران و جهان: