نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 11:39

بارش باران جاده‌های استان سمنان را لغزنده کرد

سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه بارش باران در استان سبب لغزندگی برخی معابر شده است، گفت: ترافیک همزمان با روز دوشنبه در محورهای استان پرحجم اما روان است.

سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به آخرین وضعیت راه های استان سمنان بیان کرد: همزمان با روز دوشنبه ترافیک در محورهای استان پرحجم اما روان است همچنین با استقرار سامانه کم فشار بارشی، شاهد بارش باران در برخی راه های استان هستیم که این امر نیز به ترافیک دامن زده است.

وی با بیان اینکه باران در مسیرهای کوهستانی استان سمنان مانند آهوان در حال باریدن است، افزود: لغزندگی مسیرهای اصلی استان سمنان در پی افزایش بارش باران، موضوعی است که بسیار می بایست مد نظر مسافران عبوری باشد.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه گره خاص ترافیکی در استان دیده نمی شود، بیان کرد: بارندگی در برخی محورها سبب کندی تردد شده اما ترافیک روان است.

بزرگی با بیان اینکه طی ساعات آتی احتمال بارش وسیع تری از باران در استان سمنان وجود دارد، گفت: از رانندگان درخواست می شود که شرایط رانندگی ایمن در بارندگی را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه باید از سرعت پرهیز کرد، تاکید داشت: دوری از سبقت غیرمجاز و عجله در رانندگی، اطمینان حاصل کردن از سلامت برف پاک کن ها و موتور خودرو، همراه داشتن لباس گرم و… در زمره توصیه های پلیس راه به مسافران عبوری است.

به گزارش مهر، سامانه کم فشار بارشی وارد استان سمنان شده و به تدریج اکثر نقاط را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. این سامانه فعلاً در مناطقی از شمال و ارتفاعات استان فعال است. ابرهای بارانی شامگاه سه شنبه و بامداد چهارشنبه استان را ترک خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1111861

مهمترین اخبار ایران و جهان: