نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 15:27

موفقیت های سیاسی اخیر دولت افول آمریکا را سرعت می بخشد

گنبدکاووس- امام جمعه گنبدکاووس گفت: تحرکات دیپلماتیک و موفقیت های سیاسی اخیر افول و اضمحلال امپریالیسم جهانی را سرعت می بخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گنبدکاووس اظهارکرد: دولت انقلابی و جهادی سیزدهم با تغییر رویکرد در سیاست خارجی و اتحاد با روسیه و چین و برگزاری رزمایش های مشترک با این دو کشور بزرگ موجب سرشکستگی اسرائیل و آمریکا شد.

امام‌ جمعه گنبدکاووس گفت: توافق اخیر دولت با عربستان که در کشور چین انجام شد، شکستی دیگر بر حضور ظالمانه و چپاول گرایانه آمریکا و اسرائیل در منطقه تحمیل و افول آنها را تشدید کرد.

وی اضافه کرد: تعدادی از گروه‌ها و احزاب داخلی غرب گرا از توافق اخیر ایران و عربستان ناراحت هستند و مستمر برای آن قلم می زنند که باید انصاف را رعایت کنند.

ترابی اعتصاب و تظاهرات در برخی کشورهای اروپایی و اسرائیل، حضور بشار اسد در روسیه و استقبال رییس جمهور این کشور از وی، حضور رییس جمهور بلاروس در ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب را نشانه موفقیت نظام اسلامی ایران و افول قدرت استکباری آمریکا دانست.

امام جمعه گنبدکاووس افزود نقش آفرینی آمریکا و اسرائیل در منطقه بالاترین منکر بوده و هرچیزی که جای پای آنها را از منطقه خالی کند، یک کار انقلابی و یک معروف به حساب می‌آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1097686

مهمترین اخبار ایران و جهان: