نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 20:33

مهدیخانی: تیم 500-600 میلیاردی را مقابل هوادارانش بردیم/ السد و الدحیل هم مثل ما بازی نکردند

بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: تیم 25-30 میلیاردی ما توانست تیم 500-600 میلیاردی پرسپولیس را در خانه و مقابل هوادارانش شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی مهدیخانی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال هوادار مفابل پرسپولیس اظهار داشت: دو سال در پرسپولیس زندگی کرده بودم هرچند که خیلی اذیت شدم؛ مربی تیم به من بازی نمی‌داد، اما هرچه بود تمام شد. خوشحالم، چون امروز حق‌مان برد بود. السد و الدحیل هم وقتی به آزادی آمدند نتوانستند چنین بازی یک طرفه‌ای را مقابل پرسپولیس برگزار کنند.

وی ادامه داد: در نیمه اول مالکیت توپ 70 به 30 بود. تا قبل از اینکه به گل برسیم تیم برتر زمین بودیم و باید به ساکت الهامی و مجموعه تیم هوادار تبریک بگویم. تیم 25-30 میلیاردی توانست تیم 500-600 میلیاردی را در خانه و مقابل هوادارانش شکست دهد. 

بازیکن تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنی روزی به پرسپولیس بازگردی یا خیر، گفت: همه تلاشم را می‌کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده برایم رخ دهد. فقط خدا می‌داند که در آینده چه اتفاقی برای ما خواهد افتاد. 

مهدیخانی درخصوص عملکرد تیم داوری، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم صحنه و مشکل خاصی وجود داشته باشد. پرسپولیسی‌ها باخته بودند و تحت فشار بودند. حق ما برد بود و خدا را شکر که بردیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036842

مهمترین اخبار ایران و جهان: