نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 16:33

توجه به جهاد تبیین و سواد رسانه در دانشگاه ضروری است

رشت- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: امروزه جهاد تبیین و داشتن سواد رسانه‌ باید مورد توجه اساتید و اعضای هیئت علمی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی آشوبی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه از تلاش‌های مسئولان دانشگاه در برگزاری دوره‌های ضیافت اندیشه قدردانی کرد و افزود: در جنگ ترکیبی که امروز در آن قرار داریم برگزاری دوره‌های ضیافت اندیشه بسیار تأثیرگذار است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت جهاد تبیین و سواد رسانه تاکید کرد و ادامه داد: امروزه جهاد تبیین و داشتن سواد رسانه‌ای باید بیشتر مورد توجه اساتید و اعضای هیئت علمی قرار بگیرد.

آشوبی به موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی به عفو برخی از متهمان حوادث اخیر اشاره کرد و اضافه کرد: باید دانشجویان را با جهاد تبیین در مسیر رشد و تعالی قرار داد.

ماهیت خلقت انسان در علوم پزشکی نمایان‌تر است

حجت‌الاسلام علی اسماعیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در ادامه این همایش، هدف از خلقت انسان را تلاش برای قرار گرفتن در مسیر الهی دانست و گفت: انسان در راه رسیدن به خدا ابتدا باید از خود شناخت داشته باشد.

وی با بیان اینکه در علوم پزشکی، ماهیت خلقت انسان خود را نمایان‌تر می‌کند، افزود: مسیر خلقت انسان قرار گرفتن در مسیر الهی و بازگشت به خدا است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به استقبال اساتید از طرح ضیافت اندیشه، گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها، علاوه بر تقویت تعالیم بصیرتی، اعتقادی و سیاسی، همگرایی و گردهمایی اساتید و اعضای هیئت علمی در یک مکان و شنیدن دغدغه‌های آن‌ها نیز است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036342

مهمترین اخبار ایران و جهان: