نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:56

۲۲ بهمن رفراندوم عظیم مردمی ایران است

نکا- فرماندار نکا گفت: حضور در صحنه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهارسالگی انقلاب اسلامی رفراندوم عظیم مردمی ایران را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا بابایی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهرستان نکا حضور مردم را در این رویداد تاریخی را رفراندوم عظیم یاد کرد که خط بطلانی بر همه مسیرهای دشمن کشیده می‌شود.

وی افزود: دشمنان نظام چشمان خود را بازکنند همانطور که طی ماه‌های اخیر فریاد رفراندوم سر می‌دادند امروز حضور مردم در صحنه و پاسداری انقلاب در جشن چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی به تنهایی رفراندوم عظیم مردم ایران را نشان داد.

فرماندار نکا انقلاب اسلامی را میراث گرانبهای الهی و امام راحل یاد کرد و همچنین تصریح: از روزی که انقلاب اسلامی با پیروزی بساط سلطه جویی دشمنان را برچیده یک هویت جدید در جهان اسلام ایجاد شد که این امر دشمنی‌ها را با خود به همراه کرده است.

بابایی با اشاره به مشخص بودن مسیر حق و باطل اضافه کرد: هرگز در مقابل استکبار جهانی به مصالحه و سازش نمی‌پردازیم چرا که مسیر حق و باطل در این میان مشخص است.

وی با اشاره به مسله ی جهاد تببین به عنوان ظرفیت برجسته برای دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: طی ۴۴ سال اخیر دشمنان نظام اسلامی با ایجاد یأس و نا امیدی در بین مردم سعی در براندازی این نظام را داشتند لذا در این بازه زمانی این امر مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته فرماندار نکا هر زمانی که قطار پیشرفت نظام اسلامی سریع‌تر از قبل حرکت کند دشمنی‌های معاندین بیشتر از گذشته می‌شود همانطور که طی ماه‌های اخیر طراحی‌های پیچیده علیه این کشور توسط دشمن انجام شد و با حضور و ولایتمداری مردم بار دیگر توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد.

بابایی اضافه کرد: همانطور که دشمنان نظام با ترفندهای مختلف در جنگ اقتصادی به دنبال مسدود کردن منابع اقتصادی ما هستند دولت سعی می‌کند با وجود تمامی مشکلات پیش رو در مقابل آن بایستد به طوری که در همین شهرستان در دهه فجر امسال شاهد افتتاحیه بیش از ۵۰۰ برنامه بودیم که ۴۴ پروژه با اعتبار ۴۲۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

فرماندار نکا در پایان خاطر نشان کرد: حضور آگاهانه و مشارکت مطلوب مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد مردم ایران همواره قدردان ایثارگری و جوانمردی شهدای انقلاب و امام راحل هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033186

مهمترین اخبار ایران و جهان: