نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:08

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه شکست دشمن است

رشت- فرماندار رشت با بیان اینکه حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه شکست دشمن است، گفت: مردم همواره ثابت کرده اند پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا امام پناهی پیش از ظهر شنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارهای بزرگی که جوانان کشورمان در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی با تکیه بر خودباوری در میادین دفاعی، علمی، دستاوردهای صنعتی و حفظ امنیت ایران اسلامی انجام دادند شایسته تقدیر است.

امام پناهی با اشاره به حضور غرورانگیز مردم در مراسم ۲۲ بهمن ماه امسال، گفت: به شکرانه ۴۴ سال استقلال و سربلندی، اقشار مختلف مردم در گوشه گوشه میهن عزیزمان صحنه‌هایی را خلق کرده‌اند که در جهان بی نظیر است.

فرماندار رشت با بیان اینکه حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه شکست دشمن است، گفت: مردم همواره ثابت کرده‌اند پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

وی افزود: شکوه حضور امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، همانند مراسم استقبال از حضرت امام (ره) و مراسم تشییع ایشان و همچنین انبوه شرکت کنندگان در مراسم تشییع سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، "صدای انقلاب اسلامی" است که همه دنیا باید آن را بشنود و بدانند که اقتدار ایران حاصل اتحاد و یکپارچگی ملت است.

فرماندار رشت تصریح کرد: اگر در این ۴۴ سال شاهد بوده‌ایم که محور غربی صهیونیستی توان مقابله با انقلاب اسلامی را نداشته‌اند، به این دلیل بوده که در تمامی این سال‌ها، از هر جای ایران اسلامی صدای وحدت، عدالت‌طلبی، شهادت و پیروی از ولایت شنیده شده است و انقلاب توانسته با پیروی از رهنمودهای امامین انقلاب و به کار بستن آموزه‌های اسلامی، دل ملل ستم دیده را مشتاق و همراه خود داشته باشد.

امام پناهی با اشاره به راه پر افتخار طی شده در ۴۴ سال دوران استقرار نظام مقدس اسلامی، گفت: ایران اسلامی با پشتوانه مردمی الگو پذیرفته از مکتب سرخ حسین (ع)، افتخار می‌کند که تنها کشوری در جهان است که برای تأمین امنیت خود چشم به هیچ کشور دیگری ندوخته و مقتدرانه توان تأمین امنیت خود و منطقه را دارد.

وی به پایان نا آرامی‌های اغتشاشات و حوادث اخیر کشور اشاره کرد و افزود: همان گونه که شاهد بودیم، این بار نیز دشمنان مردم ایران از هجوم ترکیبی، طراحی پیچیده و دخالت‌های ناسنجیده خود نتیجه‌ای نگرفتند و با شکست روبه رو شدند.

وی با تشکر از تمامی ملت ایران بخصوص جوانان برای حضور منسجم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، تاکید کرد: این حماسه وحدت آفرین، بار مسئولیت کارگزاران نظام را در سرعت بخشیدن به روند ارائه خدمت بی منت و کار جهادی سنگین‌تر کرده و همه باید یکدل و یک صدا، چشم به آینده روشن ایران اسلامی، راه توسعه همه‌جانبه کشور را مصمم‌تر از پیش ادامه دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033042

مهمترین اخبار ایران و جهان: