نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:06

امام جمعه بندرعباس: 22 بهمن امسال روز خلق حماسه بزرگ دیگری است/ ملت ایران تمدن ساز خواهند شد

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: مردم انقلابی ما یک بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) بیعت خواهند کرد و حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، راهپیمایی 22 بهمن را نشانه وفاداری ملت ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: فردا حماسه دیگری خلق خواهد شد و ملت ایران یک گام بلند دیگر به سوی تمدن‌سازی برخواهد داشت.

وی با بیان این که پافشاری ملت ایران بر شعارها و آرمان‌های خود، رمز پیروزی انقلاب و تداوم آن است، خاطرنشان کرد: ایران تنها کشور جهان است که حرف‌های خود را بدون ترس فریاد می‌زند.

امام جمعه بندرعباس از همه هرمزگانی‌ها دعوت کرد تا در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند.

حجت الاسلام عبادی زاده از اقدام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در عفو متهمان و محکومان حوادث اخیر در کشور به اقدام حکیمانه‌ای یاد کرد که فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد و این رفتار پدرانه و حکیمانه با آن دسته از متهمان و محکومانی که فریب جوسازی‌های دشمنان را خورده بودند را نشانه دیگری از نقش رهبری آگاه و هوشیار در ایران اسلامی دانست.

وی با اشاره به زلزله خوی، از همه مردم ایران خواست تا به این عزیزان کمک کنند. در همین زمینه امام جمعه بندرعباس گفت: حادثه اکنون برای مردم خوی رخ داده و ممکن است فردا برای ما رخ دهد و لذا باید غمخوار هم باشیم و به هم در بلایا و بحران‌ها کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به وقوع زلزله بسیار بزرگ در ترکیه و سوریه، از نهادهای حمایتی بین المللی خواست تا به مردم سوریه نیز در این حوادث کمک کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031786

مهمترین اخبار ایران و جهان: