نیوز سیتی!
09 آذر 1401 - 22:51

غبار فتنه دشمن در جنگ نوترکیب اخیر با درایت جبهه انقلاب فرو نشست

گرگان- استاندار گلستان با اشاره آرامش و امنیت مطلوب این استان در وقایع اخیر کشور، گفت: غبار فتنه دشمن در جنگ نوترکیب اخیر با درایت و بصیرت جبهه انقلاب فرو نشانده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری گلستان اظهارکرد: جنگ ترکیبی که دشمن با کمک امپراطوری رسانه‌ای خود ایجاد کرده بود با صبر، وحدت، درایت و بصیرت جبهه انقلاب شامل نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و بسیج مدیریت شد و غبار فتنه آن فرو نشانده شد.

استاندار گلستان افزود: رفتار نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی استان در وقایع اخیر ایثارگرانه بود و با از خودگذشتگی تلاش کردند معترضان و اغتشاشگران را آرام و فتنه را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: با درایت شورای تامین و دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی مدیریت نرمی نسبت به اغتشاشات انجام شد.

زنگانه گفت: خوشبختانه هیچ عاملی نتوانست گلستان، نگارستان ایران اقوام زمین و الگوی وحدت و انسجام را به هم بریزد

وی به سفر رییس جمهور به گلستان اشاره کرد و افزود: با حضور آیت الله رییسی گام بزرگی در مسیر توسعه گلستان برداشته شد و بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان مصوبه اخذ شد و تلاش ما جذب عملیاتی شدن ریال به ریال این مصوبات است.

استاندار گلستان تاکید کرد: تلاش داریم در قالب ۳۱ سند بخشی توسعه درآمد سرانه استان را در افق ۱۴۰۴ به میانگین ملی برسانیم و تا انتهای امسال برنامه‌های بخشی سی و یک گانه تکمیل و وارد نظام مدیریتی استان خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 890786

مهمترین اخبار ایران و جهان: