نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 11:00

جام جهانی قطر| درخواست پله از نیمار برای بازنشسته نشدن

اسطوره فوتبال برزیل از ستاره ۳۰ ساله سلسائو خواست تا از تصمیمش برای بازنشستگی از بازی‌های رده ملی صرفنظر کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پله اسطوره فوتبال برزیل که از ماه سپتامبر 2021 از سرطان روده بزرگ رنج می‌برد و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های تسکین‌دهنده بیمارستانی در سائوپائولوی برزیل بستری است، از نیمار خواسته تا از تصمیمش برای بازنشستگی از بازی‌های رده ملی صرفنظر کند. نیمار پس از شکست برزیل مقابل کرواسی در ضربات پنالتی و حذف در مرحله یک‌ چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر، احتمال بازنشستگی‌اش از بازی‌های ملی را رد نکرده بود.

پله در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام»، در خطاب به نیمار نوشت: «میراث تو هنوز کامل نشده است. به الهام بخشیدن به همه ما ادامه بده و من همچنان به تشویق تو برای هر گلی که به ثمر می‌رسانی ادامه می‌دهم، همان کاری که در هر بازی که تو را در زمین دیدم، انجام دادم. تبریک می‌گویم که با تعداد گل‌های زده من برای برزیل، برابر شدی. با این حال، همان‌طور که تو هم می‌دانی، هیچ آمار و عددی به اندازه لذت نمایندگی کشورمان نیست».

نیمار که با گلزنی مقابل کرواسی شمار گل‌های زده ملی خود را به عدد 77 رساند و به طور مشترک با پله تبدیل به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال برزیل شد، پس از حذف سلسائو از بیست‌ودومین دوره جام جهانی، در مواجهه با پرسشی در خصوص احتمال بازنشستگی‌اش از بازی‌های ملی گفته بود: «راستش نمی‌دانم! فکر می‌کنم صحبت کردن در حال حاضر به خاطر حالی که دارم، درست نباشد. این که بگویم این پایان من در تیم ملی برزیل است، شاید تصمیمی عجولانه باشد اما هیچ تضمینی هم برای ادامه حضورم در تیم ملی نمی‌دهم. ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد».

وی در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرده بود: «‌می‌خواهم این زمان را صرف فکر کردن به این موضوع کنم. من درهای بازی برای برزیل را به روی خودم نخواهم بست و در عین حال هم صد درصد نمی‌گویم که برمی‌گردم. باید کمی بیشتر در مورد این موضوع فکر کنم، اینکه چه چیزی برای من و تیم ملی مناسب است».

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 905686

مهمترین اخبار ایران و جهان: