نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 10:27

فکری: در برنامه ریزی هوادار باید به آسیا هم فکر کنیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: امیدوارم در برنامه ریزی هایمان حتی به آسیا هم فکر کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود فکری در مورد قبول هدایت تیم هوادار، اظهار داشت: هوادار تیم نوپایی در فوتبال ما است و می‌تواند چالش خوب و جدیدی برایم باشد. امیدوارم با تلاشی که همه ما انجام می‌دهیم، این تیم را موفق‌تر ببینیم. از سرمربیان قبلی تشکر می‌کنم. رضا عنایتی زحمت کشید و این تیم را به لیگ برتر آورد. ساکت الهامی سال گذشته زحمت کشید. پیشکسوت من در این باشگاه هستند و باید از آن‌ها رخصت بگیرم. هرکجا هستند برایشان آرزوی موفقیت دارم. ان‌شاالله امسال با تلاش همه مجموعه سال خوبی داشته باشیم و رتبه بهتری به دست بیاوریم.

وی افزود: چون سال سال گذشته در لیگ یک بودم پیشنهاداتی داشتم اما در تصمیم گیری هایشان تعلل کردند. مدیرعامل باشگاه هوادار با من تماس گرفت. احساس کردم فرصت خوبی است که به لیگ برتر برگردم و خودم را نشان بدهم. هر 3 باشگاه شرایط متفاوتی دارند. استقلال از تیم های پرطرفدار کشور است. سابقه و عناوین زیادی در این فوتبال دارد. وجه مشترک سایپا با هوادار این است بحث طرفداران است.

فکری گفت: سایپا تشکیلات خوبی دارد. در چند سال اخیر دچار مشکلاتی شد و نتوانستند خوب نتیجه بگیرند. وقتی سرمربی این تیم شدم فضای خوبی از قبل وجود نداشت. در حال سقوط بود که تیم را تحویل گرفتم. با اعتمادی که مدیریت باشگاه به من کرد و با همکاری همه مجموعه تیم را مدعی صعود کردیم. نه اینکه به نام من باشد. جا دارد از مدیریت باشگاه سایپا تشکر کنم چون فضایی برای من به وجود آمد که بتوانم توانایی های خودم را نشان بدهم. در مورد مربی که در لیگ برتر کار کرده شاید این تصور باشد که انگیزه کار در لیگ یک را ندارد اما سایپا به من فرصت داد. اینکه به چه دلیلی جدا شدم و قطع همکاری کردیم به سیاست باشگاه بر می‌گردد اما در مجموع فرصت خوبی بود تا خودم را نشان بدهم. نتایج ما قابل دفاع بود.

سرمربی هوادار افزود: مدیریت باشگاه هوادار به این جمع بندی رسید که من هم یکی از گزینه‌ها باشم. با توجه به جلساتی که داشتیم؛ تفکرات‌مان خیلی به هم نزدیک بود و کار نهایی شد. قرار شد یکسال همکاری داشته باشیم. ضعف‌هایی مانند بحث هوادار یا جدید بودن باشگاه وجود دارد اما نقاط قوتی هم دارد. در این مجموعه تصمیم گیرنده‌ها زیاد نیستند و تمام مسئولیت بر عهده مدیریت است. این حُسن باشگاه است. بودجه مشخصی دارد و ان‌شاالله بتوانیم از نقاط قوت این باشگاه خوب استفاده کنیم تا تیم خوبی داشته باشیم. هم بتوانیم جوانان خوبی را به فوتبال معرفی کنیم و هم از با تجربه‌ها استفاده کنیم که نتیجه بهتر از سال قبل بگیریم. امیدوارم این تیم سال به سال در لیگ برتر پا بگیرد.

فکری گفت: خیلی مهم است که یک مربی روی لیگ‌های مختلف و بازیکنان شناخت داشته باشد تا بتواند بازیکنان با کیفیت را جذب کند. جوانان خوب و مستعد می‌توانند هم در سال جاری به ما کمک کنند و هم سال‌های آینده به درد این باشگاه بخورند. با توجه به شناختی که دارم می‌توانیم این بازیکنان را جذب کنیم. این مساله در هزینه‌ها هم می‌تواند خیلی کمک کند. این باشگاه دوست دارد جوانگرایی کند. هم از تیم‌های پایه و هم از لیگ‌های پایین‌تر، اگر شناخت کافی باشد می‌توانید بازیکن‌هایی را استخدام کنید که با کیفیت و ارزانتر باشند. امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی را استخدام کنیم.

وی تصریح کرد: خیلی خوب است که باشگاهی با برنامه جلو بیاید. مدیریت باشگاه عوض شده ولی در مجموع این باشگاه شکل و شخصیتی دارد که هر سال بهتر شده است. این اتفاق خیلی خوبی است. به کم راضی نیستم و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا بهترین رتبه را در حد باشگاه به دست بیاورم. امیدوارم حتی در برنامه ریزی های‌مان به آسیا هم فکر کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1267742

مهمترین اخبار ایران و جهان: