نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 19:39

تردد در محورهای هراز و فیروزکوه عادی و روان است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون در محور هراز و شهرهای عبوری این محور شاهد بارش مقطعی و شدید باران هستیم، اما تردد در این محور روان و عادی در جریان است.

سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون در محور هراز و شهرهای عبوری این محور شاهد بارش مقطعی و شدید باران هستیم، اما تردد در این محور روان و عادی در جریان است.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده است، گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان گزارش شده اما بارش شدید و مقطعی باران در ارتفاعات و شهرهای عبوری این محور باعث کندی عبور و مرور شده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان گزارش شده و وزش باد شدید در این محدوده گزارش شده است.

کهریزی با اشاره به هشدار وضعیت قرمز توسط سازمان هواشناسی کشور ابراز کرد: هم‌وطنان به هیچ عنوان سفرهای غیرضروری را آغاز نکنند، زیرا وضعیت جوی به گونه ای است که هر لحظه امکان رانش زمین و سقوط سنگ، آبگرفتگی معابر و غیره وجود دارد.

وی تاکید کرد: هموطنانی که الزام به آغاز سفر دارند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، به همراه داشتن تجهیزات زمستانه، پوشاک گرم، باک پر از بنزین و غذای کافی وارد محورها شوند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1271642

مهمترین اخبار ایران و جهان: