نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 17:18

لذت دبل قهرمانی را بچشید/ دشمن زیاد داشتم اما مخلص همه ما هستم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: دشمن زیاد داشتم اما مخلص همه ما هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی در جمع اعضای این تیم در رختکن به عوامل موفقیت این تیم اشاره کرد. سرپرست پرسپولیس خطاب به بازیکنان گفت: برای موفقیت، بزرگی و قهرمانی، چند فرد کنار هم قرار می‌گیرند تا یک گروه تشکیل شود. گروه‌های مختلف برای این قهرمانی بخصوص بازیکنان تلاش کردند. گروه پزشکی، تدارکات و فنی که من با چشمانم دیدم چقدر تلاش کردند تا این قهرمانی با کمک بازیکنان رقم بخورد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بگذارید یک موضوع جالب را بگویم. آقای گل محمدی هر صبح فرزندش را مدرسه می‌گذاشت و خودش می آمد اینجا (ورزشگاه شهید کاظمی) که برای تمرین بعد از ظهر تیم را آماده کند. واقعا کار کردند. من با مربیان زیادی کار کردم اما یحیی که برادر و عزیز من است واقعا زحمت کشید و نتیجه‌ای که به دست آمد حاصل زحمت و. تلاش بود.

پیروانی ادامه داد: من هم به نوبه خودم از شما و هواداران ممنونم. از آنها بخصوص در بازی‌های آخر که خیلی کمک کردند تشکر می‌کنم. این دو سه روزه نمی‌دانید چقدر خوشحالم. روی خودم هم خیلی فشار بود. سعی کردم آن را به تیم منتقل نکنم. دشمن زیاد داشتم اما مخلص همه ما هستم. شما عزیز من هستید.

او نسبت به حساسیت قهرمانی در جام حذفی تاکید کرد: من هم مثل آقا یحیی خواهشی دارم. لذت دبل قهرمانی نمی‌دانید چقدر شیرین است. شاید الان بدنتان گرم است و ندانید. اما سال‌های آینده با افتخار می‌گوئید سالی که خیلی دشمن و کمبود داشتیم قهرمان شدیم. از شما خواهش می‌کنم این چند روز هم تلاش کنید تا جامی دیگر رقم بزنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1235986

مهمترین اخبار ایران و جهان: