نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 10:51

زیرساخت‌های ورزش دانش آموزی در اردبیل مطلوب است

اردبیل- رییس فدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور گفت: زیرساخت ها و ظرفیت های مناسب ورزشی در اردبیل این استان را به میزبان شایسته ای برای مسابقات دانش آموزی تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بابویی صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: اردبیل در دو رشته فوتسال و والیبال میزبان مسابقات دانش آموزی کشور در مرداد ماه امسال خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اردبیل برای میزبانی مسابقات ورزشی خاطرنشان کرد: با پیشنهاد معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و با توجه به بررسی‌های صورت گرفته استان اردبیل در مرداد ماه امسال در دو رشته والیبال و فوتسال میزبان مسابقات دانش آموزی کشور خواهد بود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی کشور افزود: در سه سال گذشته تمام رویدادهای ورزشی کشور تحت تأثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفتند و اکنون برگزاری پررونق مسابقات دانش آموزی بهترین ابزار برای دور کردن جامعه دانش آموزی از رخوت و تنبلی است.

بابویی با مطلوب ارزیابی کردن زیرساخت‌های استان اردبیل گفت: با بررسی‌های انجام شده شاهد انضباط و سازماندهی خوبی در فضاهای ورزشی آموزش و پرورش استان اردبیل هستیم.

وی ادامه داد: همچنین فراتر از دستگاه آموزش و پرورش همدلی خوبی در سطح استان برای میزبانی این مسابقات وجود دارد که نویدبخش برگزاری باشکوه مسابقات دانش آموزی در مرداد ماه امسال است.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزان کشور با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات دانش آموزی در اردبیل بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و با پیشنهاد معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل در مرداد ماه شاهد برگزاری مرحله کشوری رشته‌های فوتسال و والیبال در اردبیل خواهیم بود و بیش از ۲ هزار نفر از دانش آموزان سراسر کشور در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1246286

مهمترین اخبار ایران و جهان: