نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 14:33

اعتکاف فرصتی مغتنم برای بهره بردن از ارزش های معنوی است

پارس آباد - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: اعتکاف فرصتی برای بازسازی روح و فرصتی برای بهره بردن از ارزش های معنوی است.

حجت الاسلام غفور محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اعتکاف علاوه بر خودسازی و تهذیب نفس دارای اثرات و نتایج روحی و معنوی فراوان برای فرد و جامعه دارد.

وی اعتکاف را مسیر و زمینه‌ای برای توبه و بازگشت به معنویت دانست و گفت: این سنت اسلامی از معیارهای مهم حرکت به سوی معنویت است.

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به اینکه یکی از رشدهای معنوی انقلاب اسلامی اعتکاف است، تصریح کرد: در سال‌های اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم با محدودیت‌هایی برگزار می‌شد که انتظار است امسال افزایش زیادی داشته باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه در شهرستان پارس آباد برگزار می‌شود، افزود: مسجد جامع برای حضور معتکفان آقا و مسجد باب الحوایج برای خانم‌های معتکف آماده شده است.

حجت الاسلام محمدیان عنوان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف تا ۱۳ بهمن با حضور در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد مراجعه و یا برادران با شماره تماس ۰۹۱۴۷۰۴۲۲۹۱ و خواهران با شماره‌های تماس ۰۹۱۴۸۰۴۶۶۰۲ و ۰۹۱۴۷۷۵۸۷۰۸ ثبت نام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1007586

مهمترین اخبار ایران و جهان: