نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 20:13

جشن انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان در بوشهر برگزار شد

بوشهر - جشن انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر ویژه کودکان و نوجوانان در سینما کانون بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در جشنی که به مناسبت دهه مبارک فجر در سینما کانون بوشهر برگزار شد، گفت: این ویژه برنامه عصر امروز با حضور دانش آموزان دختر و پسر و برنامه‌های متنوعی و شاد برگزار شد.

سمیه رسولی اظهار داشت: نمایش عروسکی، مسابقه، اجرای موسیقی زنده، نمایش پویانمایی، شعرخوانی، آشنایی بیشتر کودکان حاضر با انقلاب اسلامی و دلیل برگزاری جشن‌های این دهه و… از جمله برنامه‌های جشن انقلاب نوجوانان بود.

وی با اشاره به شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» گفت: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال سعی بر ایجاد فضایی پر نشاط و شادی برای مخاطبان اصلی خود یعنی کودکان و نوجوانان داریم و بر آنیم تا با استفاده از ظرفیت خود بچه‌ها به تبیین دست آوردهای انقلاب بپردازیم، یعنی درواقع کودکان صحنه گردانان اصلی مراسم دهه فجر خواهند بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر بیان داشت: مربیان کانون پرورش فکری، هنر را به‌عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تربیتی در اختیار گرفته اند تا به زبان فصیح و جذاب هنر با کودکان سخن بگویند و در دهه مبارک فجر بیش از پیش از این ابزار برای برنامه‌های مختلف فرهنگی استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر در استان بیش از ۲۶۰ برنامه طرح ریزی کرده است که در طول این دهه و در سراسر استان برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013686

مهمترین اخبار ایران و جهان: