نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 17:57

کاهش تصادفات جاده‌ای کرمانشاه در نوروز با وجود افزایش سفرها

کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش تصادفات جاده‌ای کرمانشاه در نوروز با وجود افزایش سفرها خبر داد.

کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شروع طرح‌های نوروزی در تاریخ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه، اظهار کرد: در طول طرح نوروزی با توجه به سفرهای نوروزی به استان کرمانشاه شاهد افزایش تردد جاده‌ای بودیم که در ۲ موقعیت و بازه زمانی متفاوت نسبت به مدیریت ترافیک اقدامات لازم صورت گرفت.

وی افزود: مدیریت ترافیک در مرحله اول در پیک نخست مسافرت‌ها و در نیمه اول تعطیلات تا تاریخ پنج فروردین ماه و مرحله بعدی که از ششم فروردین ماه آغاز شد که با نظارت و برنامه‌ریزی‌ها جاده‌های پرحجم و ترافیکی کنترل شد.

رئیس پلیس راه کرمانشاه به عدم بروز مشکلات ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی، تصریح کرد: در این مدت با وجود افزایش حجم ترافیک جاده‌ای اما این ترافیک‌ها به صورت روان ادامه داشت و تصادفات منجر به گرده ترافیکی و تصادفات زنجیره‌ای نداشتیم.

دستغیب خاطرنشان کرد: در مقایسه با پارسال با وجود افزایش ترافیک‌های جاده‌ای اما تصادفات ناشی از ترافیک‌ها در مقایسه با سال گذشته روند کاهشی داشته و با توجه به اینکه اوج ترافیک‌های جاده‌ای در روز سیزده بدر بود اما با مدیریت‌های انجام شده هیچ گونه تصادف و تلفاتی نداشتیم.

وی به پرتردد ترین جاده‌های روز سیزده بدر، گفت: محورهای بیستون به کرمانشاه، کرمانشاه به روانسر، سنقر به بیستون، اسلام آباد به کرند، اسلام آباد به گیلانغرب و کرمانشاه به سراب نیلوفر به دلیل جاذبه‌های گردشگری بالا و استقبال مردم از آنها در این روز پرترددترین جاده‌های استان کرمانشاه بودند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه عنوان کرد: در مدت برگزاری طرح نوروزی علاوه بر افزایش گشت‌ها و تیم‌های نامحسوس برای نظارت بیشتر و جلوگیری از بروز اتفاقات ناگوار تعداد تیم‌های گشتی در بزرگراه‌ها نیز افزایش داده و به طور کلی روزانه ۹۲ تیم به جاده‌های استان کرمانشاه اعزام می‌شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1131865

مهمترین اخبار ایران و جهان: