نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 14:59

۴۰ مسکن مددجویی در رزن و درگزین ساخته خواهد شد

همدان- مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستانهای رزن و درگزین با بیان اینکه به منظور ساخت ۴۰ مسکن مددجویی قرارداد منعقد شده و تاکنون ۱۱ مورد آن تکمیل شده است، گفت: ۲۹ مسکن نیز در حال ساخت است.

رضا صادقی مصور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی ایام الله دهه فجر، جلسه‌های مشاوره فردی و گروهی برای زنان سرپرست خانوار و نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان‌های رزن و درگزین برگزار شد، عنوان کرد: تعداد ۲۰۰ نفر از ایتام و محسنین به همراه خانواده‌هایشان با اجرای برنامه‌های فرهنگی اطعام شدند.

وی با اشاره به اینکه مسکن مددجویان نیز در این ایام افتتاح شد، اظهار کرد: به منظور ساخت ۴۰ مسکن مددجویی قرارداد منعقد شده و تاکنون ۱۱ مورد آن تکمیل شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رزن و درگزین با اشاره به اینکه از تعداد مذکور، ۲۹ مسکن نیز در حال تکمیل است؛ یادآور شد: در این راستا تاکنون ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

صادقی مصور از اهدای جهیزیه به ۷۰ زوج خبر داد و گفت: اشتغال زنان سرپرست خانوار در دستور کار است که در ایام الله دهه فجر نیز کارگاه‌های خوداشتغالی زود بازده زنان سرپرست خانوار افتتاح شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1034165

مهمترین اخبار ایران و جهان: