نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 09:10

دشمن از قدرت علمی ایران بیمناک است

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ۴۰ سال است که از قدرت علمی این کشور و جوانان رشید آن بیمناک هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی شامگاه یکشنبه در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش در اردبیل اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ارزشمندترین خدمات علمی و توسعه فرهنگی در این کشور انجام شده و این نشان از بلوغ و عظمت نظام اسلامی ما است.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده این نظام در انواع تهدیدها و تحریم‌ها، این بار در یک اقدام پیچیده و حرکت مذبوحانه سعی می‌کنند تا فرزندان این مرز و بوم را از ساحت علم و دانش دور کنند و به همین خاطر به حرکت ناجوانمردانه مسمومیت دانش‌آموزان روی آوردند که در گذر از این مرحله حساس نیز باید مردم ما دشمن را خوب شناخته و بیش از این اجازه فرافکنی را ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: قطعاً مسئولان امر به دنبال ریشه‌یابی مسائل هستند و خانواده‌ها باید با صبر و سعه‌صدر اجازه دهند تا این موضوع به نتیجه رسیده و ابعاد آن مشخص شود.

آیت‌الله عاملی افزود: آنچه که مسلم و مشخص است اینکه نظام اسلامی ما طرفدار علم، آگاهی و بصیرت است و به هیچ وجه در این ۴۰ سال برای دختران و پسران مضیقه علمی فراهم نکرده بلکه به توسعه و گسترش علم کمکی شایان کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن در سنگین‌ترین هجمه خود در یک سال اخیر سعی کرده تا در ابعاد مختلف انقلاب اسلامی را مورد تهاجم سنگین قرار دهد اما گذر از این شرایط و رسیدن به قله‌های پیشرفت و افتخار قطعاً نیازمند آرامش و حرکت معقول است که در کشور ما به همت مسئولان شروع شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اضافه کرد: پیشرفت‌های علمی این کشور جز زبونی دشمن عایدی برای آنها به همراه نخواهد داشت و آنها روز به روز از این قدرت و عظمت علمی ایران بیمناک و در هراس هستند و قطعاً در این مقطع نیز پیشرفت‌های علمی ما روزافزون بوده و صدرنشین قله پیشرفت و توسعه خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1075965

مهمترین اخبار ایران و جهان: