نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 14:00

عدالت‌محوری شاخص اصلی پروژه‌های نجف آباد است

اصفهان- فرماندار نجف‌آباد گفت: عدالت محوری شاخص اصلی تمامی پروژه‌های شهری نجف آباد است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار نجف‌آباد پیش از ظهر پنج‌شنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص شهری، محله محور و کلنگ‌زنی مناطق پنجگانه شهرداری با یاد و خاطره رشادت‌های شهدای این شهرستان در جنگ خیبر و گرامیداشت ۵ اسفند سالروز حماسه و ایثار نجف‌آباد اظهار داشت: در این ایام فرهنگی شهرستان بیش از یک صد برنامه برگزار و محوریت آن بیانیه گام دوم انقلاب و معنویت و نماز پیش‌بینی شده است.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی یکی از این برنامه‌هاست و بخشی از پروژه‌های عمرانی در دهه فجر افتتاح شد و بخش دیگر آنها از دهه فجر تا ایام فرهنگی و با هزینه‌ای بالغ بر ۸۷۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود.

مباشری با بیان اینکه در مجموع این ۸۰ پروژه دهه فجر و ۶۰ پروژه شهرداری در سطح شهر نجف‌آباد به میزان هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: همه نقاط شهری به صورت عدالت محور توجه می‌شود و این جزئی شعارها بوده و بدان عمل شده است.

وی خاطر نشان کرد: قبل از سفر ریاست جمهوری پروژه‌های نیمه تمام شناسایی و بیش از ۶۰ پروژه مورد توجه قرار گرفت و حدود ۷۲۰ میلیارد تومان اعتبار به آنها اختصاص داده شده است و پیگیر آن هستیم تا به بهره‌برداری برسد.

افزایش ۴۵ درصدی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری نجف‌آباد

شهردار نجف آباد نیز در این مراسم با اشاره به بودجه سال جاری گفت: ۶۰ درصد این بودجه نسبت به سال گذشته افزایش یافته و پروژه‌های امروزه نتیجه مدیریت و تلاش‌های شهری است.

امامی با بیان اینکه بودجه سال آینده با ۴۵ درصد افزایش به شورای شهر تقدیم شده است، گفت: این افتتاحیه‌ها شامل پروژه‌های شاخص و محله محور است و این پروژه‌ها نیاز مردم بوده است.

وی ادامه داد: در پروژه‌ها محله محوری مورد تاکید بوده که با مدیریت مناطق انجام شده و در بین آنها آسفالت‌ها انجام که ۸۵ میلیارد در سال جاری اعتبار برای آن هزینه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052521

مهمترین اخبار ایران و جهان: