نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 15:01

آینده روشن ایران با شعار «ما می توانیم» محقق می شود

رشت- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با تاکید بر اینکه آینده روشن ایران با شعار «ما می توانیم» محقق می شود، گفت: هوشیاری ملت ما توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن حبیبی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران زمانی به وقوع پیوست که جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل در آن زمان سیاست را وارد دین کرد و تعالیم حیات بخش اسلام را به عنوان یک مدل سیاسی به جهانیان معرفی کرد، افزود: بر همین اساس دشمن از طریق امپراطوری رسانه به دنبال کوچک شمردن دستاوردهای انقلاب است.

حبیبی با تاکید بر اینکه آینده ایران اسلامی با شعار «ما می توانیم» محقق می‌شود، اضافه کرد: تا جائیکه امروز ۷ درصد رشد علمی جهان با وجود تحریم‌های علمی و جلوگیری از ثبت اختراعات ایرانیان، متعلق به ایران اسلامی است و در پزشکی نیز از پنجاه کشور جهان در قالب توریسم سلامت به ایران سفر می‌کنند.

وی به نبوغ جوانانمان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: کشوری که در دوران دفاع مقدس از داشتن سیم خاردار محروم بود امروزه از ۵۰ کشور دنیا تقاضای خرید تسلیحات ایرانی دارند که اینها همه با پشتکار جوانانمان در کشور اتفاق افتاده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به انتشار بیش از ۳۷ هزار خبر دروغ توسط رسانه‌های معاند در اغتشاشات و حوادث اخیر اشاره کرد و افزود: از برکات انقلاب اسلامی می‌توان به ابراهیم زکزاکی اشاره کرد که پس از دیدار با امام راحل به کشورش بر می‌گردد و بیش از ۱۰ میلیون شیعه را تربیت و بیش از صدها مدارس و مکاتب اسلامی را راه‌اندازی می‌کند.

وی با اشاره با ظرفیت مختلف ایران با کشورهای همسایه و کشورهای شرق گفت: کاش به اندازه زمانی که دولت گذشته برای برجام در کشورهای غربی وقت گذاشت زمان را صرف کشورهای همسایه می‌کرد تا از دیپلماسی شرقی دستاوردهای بیشتری به دست می‌آوردیم.

وی با بیان اینکه خط راه آهن جنوب به شمال که خواسته مردم گیلان بوده و با وجود کارگروه‌های مختلف اما همچنان نیاز جدیت دارد، گفت: اگر این خط راه آهن محقق شود ما به اندازه فروش نفت می‌توانیم از این خط راه آهن درآمد کسب کنیم.

حبیبی با اشاره به اینکه امروز مطالبات جوانان به درستی تشخیص داده و در راه رفع آن باید تلاش کنیم، گفت: در زمان کرونا بیش از دو سال مدارس را تعطیل کرده و جوانان را در فضای مجازی تنها گذاشتیم تا دشمنان با استفاده از این فضا به کار تشکیلاتی روی بیاورند.

وی با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات، صف خودی و دشمن را در حوادث اخیر به درستی تشخیص داده و راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند، گفت: همواره هوشیاری ملت توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031565

مهمترین اخبار ایران و جهان: