نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 10:02

شهرستان گناوه به‌عنوان قطب درمانی شمال استان بوشهر تقویت می‌شود

بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: شهرستان گناوه به‌عنوان قطب درمانی شمال استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد یزدان پناه صبح پنج‌شنبه در دیدار با امام‌جمعه شهرستان گناوه و برخی از خیرین حوزه سلامت این شهرستان اظهار داشت: تراز مالی دو بیمارستان گناوه متأسفانه منفی است و نمی‌تواند جوابگوی خیلی از هزینه‌های خودشان باشد.

وی ضمن تبریک ولادت باسعادت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر و ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: از هرگونه کمکی برای اصلاح فرایندها، جذابیت و ارائه خدمت بهتر به مردم شهرستان گناوه دریغ نخواهیم کرد.

 شهرستان گناوه به‌عنوان قطب درمانی شمال استان بوشهر تقویت می‌شود

یزدان پناه ضمن بیان خاطرات خود نسبت به طبابت در شهرستان گناوه و اینکه اولین عمل جراحی چشم خود را در شهرستان گناوه انجام داده است افزود: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دو استراتژی یکی تجهیزات و دیگری افزایش نیروی تخصصی و فوق تخصصی را در استان با جدیت دنبال می‌کند.

وی بابیان اینکه نگاه تیم معاونت درمان، نگاه جامع و استانی دارد و فارغ از نگاه منطقه‌ای است تصریح کرد: سونوگرافی برای شهرستان گناوه در حال خریداری است.

یزدان پناه بابیان اینکه ارتقا خدمات کیفی در دستور کار معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار دارد افزود: دو دستگاه رادیولوژی برای بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) و بیمارستان سوانح سوختگی گناوه نیز دستور از معاون وزیر بهداشت گرفته شده است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: اولین دستگاه سی. تی. اسکنی که وارد استان بوشهر بشود به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه اختصاص داده می‌شود که مجوز آن نیز در وزارت بهداشت به اسم شهرستان گناوه ثبت شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و هیئت همراه در سفر به شهرستان گناوه از پروژه‌های خیر ساز این شهرستان بازدید و از نزدیک پیشرفت فیزیکی و مسائل و مشکلات این پروژه‌های درمانی خیر ساز را موردبررسی قرار دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014365

مهمترین اخبار ایران و جهان: