نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 13:08

تیر آلومینیوم برای جذب بازیکن از پرسپولیس و تراکتور به سنگ خورد/ شکایت اراکی‌ها از داوران بازی با هوادار

مدیرعامل آلومینیوم اراک گفت که تلاش این باشگاه برای جذب بازیکن از تیم‌های پرسپولیس و تراکتور تبریز، نتیجه مثبتی در بر نداشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، قضاوت سید رضا مهدوی در دیدار روز گذشته (شنبه) تیم‌های فوتبال هوادار و آلومینیوم اراک، اعتراض اعضای تیم اراکی را به دنبال داشت.

آنها معتقد بودند مهدوی پنالتی بی‌موردی را به سود هوادار اعلام کرده و اگر خطایی رخ داده، خارج از محوطه جریمه انجام شده است. سید مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم نیز پس از پایان نیمه اول، قصد داشت فیلم صحنه پنالتی را در تلفن همراه خود به داور نشان بدهد که با کارت قرمز مهدوی روبه‌رو شد.

این اتفاقات، باشگاه آلومینیوم را بر آن داشت که اعتراض رسمی خود را نسبت به قضاوت مهدوی و کمک‌هایش ارائه کند. مسئولان این باشگاه در نامه خود به فدراسیون فوتبال، به عملکرد دو کمک داور مسابقه یعنی امیررضا آشور ماهانی و محمدصالح عرب‌آبادی نیز اعتراض کردند.

آلومینیوم در بازار نقل‌وانتقالات برای جذب بازیکنان مدنظر رحمتی تلاش می‌کند. مسئولان این باشگاه اخیراً برای جذب محمد مهدی احمدی، مدافع جوان پرسپولیس اقدام کردند که مبلغ اعلامی سرخپوشان برای این انتقال، بالاتر از رقم پیشنهادی آلومینیومی‌ها بوده و خرید احمدی را به بن‌بست نزدیک کرده است. پوریا آریاکیا بازیکن فعلی تراکتور تبریز، دیگر گزینه مهدی رحمتی بود که مسئولان تراکتور با فروش این بازیکن مخالفت کردند.

محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در گفت‌وگو با تسنیم، این اخبار را تأیید کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 990365

مهمترین اخبار ایران و جهان: