نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 19:04

ثبت بیش از یک میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی اردبیل

اردبیل-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:۱میلیون و ۹۱هزار و ۲۶۸ تردد از آغاز طرح نوروزی راهداری از مورخ ۲۴ اسفندماه تا۱۱ فروردین در مبادی ورودی و خروجی اردبیل ثبت شده است

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی بعدازظهر شنبه در بازدید از سامانه‌های مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: ۱ میلیون و ۹۱ هزار و ۲۶۸ تردد از آغاز طرح نوروزی راهداری از مورخ ۲۴ اسفندماه تا ۱۱ فروردین در مبادی ورودی و خروجی اردبیل ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری را شاهد هستیم.

وی افزود: در این مدت ۱۹۰ هزار و ۵۹۶ تردد در محور اردبیل -سرچم، ۲۲۴ هزار و ۷۰۵ تردد در محور نیر-سراب، ۹۰ هزار و ۹۹۱ تردد در محور اصلاندوز-کلیبر، ۴۱۰ هزار و ۵۱۰ تردد در محور اردبیل-آستارا، ۶۵ هزار و ۸۱۴ تردد در محور خلخال-اسالم و ۱۱۷ هزار و ۶۵۲ تردد نیز در محور مشگین شهر- اهر به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل مقصد گردشگری مسافران از جای جای کشور است در همه محورهای استان شاهد ترافیک و رشد تردد هستیم.

وثوقی از فعالیت ۷۴ سامانه تردد شمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل خبر داد و ادامه داد: ۲ سامانه توزین حین حرکت و ۳ تابلو پیام متغیر نیز فعال است.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسافران قیل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و هرگونه انتقاد و شکایت خود را نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1121546

مهمترین اخبار ایران و جهان: