نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 17:33

اسکان بیش از ۱۰ هزار نفر در مراکز اقامتی جهرم

جهرم-فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اسکان بیش از ۱۰ هزار نفر در مراکز اقامتی جهرم در ایام نوروز گفت: در این مدت نزدیک به نیم میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی جهرم تردد داشته اند.

محمدحسن شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مراکز اقامتی شهرستان جهرم از ۲۵ اسفند ماه فعالیت خود را آغاز کردند و تا ۱۳ فروردین ماه بیش از ۱۰ هزار و ۳۴۹ هزار مسافر در مراکز اقامتی شهرستان، شامل اقامتگاه بوم گردی، هتل، مهمان پذیر، هتل آپارتمان و تأسیسات اقامتی آموزش و پرورش اسکان یافتند.

وی افزود: از این تعداد ۶ هزار و ۳۴۱ مهمان در قالب هزار و ۵۲۰ خانوار در ۱۷ مدرسه و ۱۵۰ کلاس اسکان یافتند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم به افزایش حجم تردد در نوروز امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: از یکم فروردین ماه تا غروب سیزدهم فروردین ماه، بیش از ۴۷۶ هزار و ۸۹۲ خودرو وارد شهرستان جهرم شدند.

شعبانی از کاهش تصادفات در نوروز ۱۴۰۲ ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه در محورهای مواصلاتی شهرستان جهرم شاهد کاهش تصادفات بودیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم در پایان از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی اعضا و ارگان‌های عضو ستاد تسهیلات سفر نوروزی ۱۴۰۲ به خصوص عوامل امدادی و خدماتی (پلیس، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر، راهداری، شهرداری و …) تقدیر و تشکر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129746

مهمترین اخبار ایران و جهان: