نیوز سیتی!
18 آذر 1401 - 15:26

توجه به قیمت مرغ تولیدکننده را نسبت به بازار شب عید مطمئن می‌کند

مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران گفت: توجه به تولیدکنندگان و نظارت بر بازار مرغ موجب شده تولیدکنندگان به تولید شب عید اطمینان پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس در مازندران، طی روزهای گذشته درپی افزایش جوجه‌ریزی و سقوط قیمت مرغ در بازار، خبری منتشر شد مردم نسبت به ذخیره‌سازی مرغ در منازل اقدام کرده و با این کار به تنظیم بازار کمک کنند. 

گفته شده این اقدام ذخیره‌سازی خانگی مرغ توسط مردم موجب می‌شود قیمت مرغ در ماه آینده افزایش سرسام‌آور نداشته باشد. 

عطا‌ءالله حسن‌زاده مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران در این باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: متاسفانه برخی با این کار به دنبال حراج زدن زندگی تولیدکنندگان بودند، تولیدکنندگانی که طی روزهای گذشته مجبور شوند مرغ را حتی تا ۱۰هزار تومان هزینه تمام شده به فروش برسانند. 

وی افزود: همان‌گونه که قیمت مرغ افزایش می‌یابد دستگاه‌های نظارتی ورود پیدا می‌کنند با کاهش قیمت هم دستگاه‌های نظارتی باید حساسیت نشان دهند. 

مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران بیان کرد: با تاکید بر اینکه همه مجموعه‌ها باید کمک کنند، خاطرنشان کرد: باید همه پای کار بیایند تا مرغ با سود حداقلی به دست مصرف‌کننده برسد و تولیدکنندگان بیش از این متضرر نشوند. 

حسن‌زاده با اشاره به اینکه  از روز گذشته قیمت‌ها تغییر کرد، اضافه کرد: امیدواریم روز شنبه قیمت مرغ به شرایط بهتر برسد. 

وی گفت: توجه به تولیدکنندگان و نظارت بر بازار مرغ موجب شده تولیدکنندگان به تولید شب عید  اطمینان پیدا کنند. 

به گزارش فارس، طی روزهای گذشته باوجود اعلام قیمت مصوب اما این محصول با قیمت پایین‌‌تر از قیمت مصوب درحال عرضه بود و نگرانی‌هایی را برای تولیدکنندگان به دنبال داشت. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 902690

مهمترین اخبار ایران و جهان: