نیوز سیتی!
13 آذر 1401 - 02:25

جام جهانی قطر| مسی: شب سختی را مقابل استرالیا تجربه کردیم/ گامی دیگر به سمت هدف‌مان برداشتیم

جام جهانی قطر - کاپیتان آرژانتین از شب دشوار آلبی‌سلسته مقابل نماینده آسیا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی صحبت کرد.

جام جهانی قطر - به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی پس از برتری 2 بر یک آرژانتین مقابل استرالیا که به صعود آلبی‌سلسته به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2022 منجر شد، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به یک هدف دیگر رسیدیم و گامی دیگر به سمت هدف‌مان برداشتیم. بازی را در اختیار داشتیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم کار را زودتر تمام کنیم. کارمان در دقایقی از بازی سخت شد، اما از این مرحله عبور کردیم.

«بازی و شب سختی را پشت سر گذاشتیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: می‌دانستیم یک دیدار فیزیکی پیش رو داریم و فرصت کمی برای استراحت داشتیم که به همین خاطر نگران بودیم. می‌خواستیم به یک‌چهارم نهایی برسیم و به آن دست یافتیم. استرالیا شرایط را برای ما سخت کرد، اما جام جهانی همین است.

کاپیتان آرژانتین راجع به اینکه هزارمین مسابقه خود را به‌عنوان بازیکن تجربه کرد، گفت: امروز فهمیدم که هزارمین بازی من خواهد بود. من در لحظه زندگی می‌کنم و از اتفاقات همان لحظه لذت می‌برم. خوشحالم که به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی رسیدیم و یک قدم دیگر برداشتیم.

مسی با تمجید از حمایت هواداران آرژانتینی از شاگردان لیونل اسکالونی خاطرنشان کرد: ما باید متحد بمانیم. انرژی و احساسی که هواداران به ما می‌دهند، باورنکردنی است و از آنها که می‌دانم برای رسیدن به قطر چه تلاشی کردند، تشکر می‌کنم. خانواده‌ام نیز همیشه کنارم هستند و فرزندانم همه چیز را درک می‌کنند. آنها را از درون زمین دیدم و متوجه شدم که چه احساسی داشتند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 896046

مهمترین اخبار ایران و جهان: