نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 16:06

۱۶۰ دانش آموز برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز دیلم تجلیل شدند

بوشهر- در آئینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از ۱۶۰ دانش‌آموز دختر و پسر دیلمی حائز رتبه‌های برتر استانی و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم ظهر سه شنبه در حاشیه آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز گفت: در این آئین از ۱۶۰ دانش آموز دختر و پسر دیلمی دوره‌های متوسطه اول و دوم حائز مقام اول تا سوم مرحله استانی و شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

حسین رمضانی افزود: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در رشته‌های نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، حفظ، قرائت، اذان، مداحی، انشا نماز، گفتمان مهدوی تفسیر قرآن کریم و در سه مرحله آموزشگاهی، شهرستانی و استانی برگزار گردید.

رمضانی اضافه کرد: بیش از یک هزار و صد نفر دانش آموز از شهرستان دیلم در مسابقات قرآن و عترت سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ شرکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرانی در مرحله قبل نیز ۲۴۰ دانش‌آموز دختر و پسر دوره ابتدایی تقدیر شدند.

مهمان ویژه این آئین کریم منصوری قاری بین‌المللی قران کریم بود که با صدای دلنشین خود حال و هوای خاصی به این محفل نورانی دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1266046

مهمترین اخبار ایران و جهان: