نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 18:54

پلیس پرچمدار و حافظ نظم و امنیت در جامعه است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به هوشیاری نیروهای مسلح، گفت: پلیس پرچمدار و حافظ نظم و امنیت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان جزیره‌ای امن در منطقه می‌درخشد و دشمنان با وجود همه تلاش‌های خود نتوانسته اند دریای امنیت کشورمان را متلاطم کنند.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از امنیت موجود در کشور به خاطر جانفشانی‌های کارکنان نیروهای مسلح است، افزود: در این میان پلیس به عنوان حافظ امنیت داخلی کشور نقش بسزا و چشمگیری دارد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بدون شک باید از پلیس به عنوان پرچمدار امنیت بخشی در جامعه یاد کنیم چرا که نیروهای پرصلابت آن با همه وجود و توان خود همواره در صحنه دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب حضور داشته و جانفشانی کرده اند.

صحرایی امنیت موجود در استان را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این مهم جز با حضور شبانه روزی پلیس و نگاه اعتقادی مأموران انتظامی برای برقراری امنیت پایدار و مقابله با مجرمان، حاصل نشده است.

وی همچنین با ابراز خرسندی از حضور سردار حاجیان در کرمانشاه و قرار گرفتن در مسند انتظامی استان وی را جزو مدیران ممتاز انتظامی برشمرد که اشراف بسیار خوبی در حوزه‌های فرهنگی و اجرایی دارد.

صحرایی بیان کرد: سابقه سردار حاجیان در کارهای فرهنگی و اجتماعی و همچنین امور عملیاتی و اجرایی از یک سو و نگاه علمی و تازه ای که وی برای انجام امور دارد امتیاز خوبی برای استان کرمانشاه محسوب می‌شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلاتی که سال‌ها است گریبان کرمانشاه را گرفته، گفت: استان ما برای تغییر به نگاه علمی و نو نیاز دارد، چرا که داشتن نگاه علمی به کارها و پیشبرد امور با این نگاه، باعث توسعه می‌شود.

وی با بیان اینکه لازم است نسخه پیشرفت کرمانشاه را یکبار همه مسئولان به صورت دقیق مطالعه کنند، افزود: استان ما برای متحول شدن نیاز به بازسازی چهره دارد و در این راستا همه دلسوزان این دیار باید پای کار آمده و با ارائه طرح و نقشه زمینه این تغییر را فراهم کنند.

صحرایی در پایان و با بیان اینکه برای تغییر باید از خودمان شروع کنیم، خاطر نشان کرد: ابتدا باید کرمانشاه را خوب و زیبا به جامعه معرفی کرده و سپس با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود بتوانیم برنامه‌های علمی تدوین شده را اجرایی کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1268846

مهمترین اخبار ایران و جهان: