نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 15:31

اشتغال مهمترین درخواست مردم از استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ملاقات‌های عمومی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با جمعی از مردم استان ملاقات داشت و مشکلات آنها را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در ادامه ملاقات های عمومی روز شنبه با جمعی از مردم مناطق مختلف که در زمینه های اقتصادی، معیشتی و اشتغال مشکلاتی داشتند دیدار کرد.

عمده کسانی که در ملاقات عمومی امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند ذغدغه اشتغال داشتند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جذب نیرو در دستگاه های اداری تنها از طریق برگزاری آزمون انجام می شود و هیج فردی به طور دستوری جذب ادارات نمی شود.

استاندار با اشاره به اینکه دولت به زودی آزمون برگزار می کند و تعدادی افراد جذب ادارات می شوند، گفت: سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد ۸۰ نفر است که به زودی از طریق رسانه ها آگهی برای ثبت نام و شرکت در آزمون اعلام می شود.

احمدزاده عنوان کرد: البته اشتغال تنها پشت میزنشینی و جذب در ادارات نیست و کسانی که جویای کار هستند می توانند در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی علاوه بر اینکه برای خود شغل ایجاد کنند زمینه ساز اشتغال برای دیگران هم باشند.

وی با اشاره به ایجاد شهرک گلخانه‌ای توسط جهاد کشاورزی گفت: در حوزه کشاورزی ظرفیت های متعددی برای ایجاد اشتغال وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه های استان برای سفر آینده رئیس جمهور گفت: در سفر رئیس جمهور پروژه های مختلفی کلنگ زنی می شوند که با احداث این پروژه ها زمینه اشتغال جمع زیادی از متقاضیان جویای کار فراهم می شود.

احمدزاده در این دیدار دستورات لازم برای کسانی که مشکلاتی داشتند را صادر کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1259302

مهمترین اخبار ایران و جهان: