نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 14:39

امام جمعه شهرکرد: مردم شهرهای گرفتار در برف مشکل آذوقه ندارند، تجهیزات می‌خواهند

امام جمعه شهرکرد گفت: مردم ماصره شده در برف خیلی مشکل آذوقه و نان ندارند، عمده مشکل نبود ماشین‌آلات و تجهیزات است که باید به مناطق منتقل و راه‌ها باز و دسترسی مردم به مناطق دیگر آزاد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد به بارش‌های اخیر و حجم سنگین برف در شهرستان کوهرنگ  اشاره کرد و گفت: در درجه اول باید شاکر این نعمت باشیم چراکه تا کنون نگران معیشت مردم و وضعیت اشتغال کشاورزان بودیم که لطف خداوند در زمستان امسال شامل حالمان شد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه اما این بارش‌ها برای مردم و مسئولان امتحان الهی است، افزود: مردم به یکدیگر کمک کنند چراکه هم‌افزایی در روستاها و محلات سبب رفع مشکلات می‌شود یعنی اگر پیرمردی امکان تخلیه برف‌های محل زندگی خود را ندارد دیگران به او کمک کنند هرچند گروه‌های جهادی در این بخش نیز پیش قدم شدند.

وی ادامه داد: مسئولان ۲ دسته‌اند مسئولان استانی که ممکن است عدم هماهنگی و انسجام در کارهایشان دیده شود که توصیه می‌کنیم این هم‌افزایی را بیشتر کنند اما عمده حرف با مسئولان کشوری است که خدمت در استان‌ به تجهیزات گره خورده است.

عمده مشکلات ماشین‌آلات و تجهیزات است

نکونام توضیح داد: مردم خیلی مشکل آذوقه و نان ندارند، عمده مشکلات نبود ماشین‌آلات و تجهیزات است که باید به مناطق منتقل و راه‌ها باز و دسترسی مردم به مناطق دیگر آزاد شود در سفر وزیر کشور مشکلات منتقل شد و امید است هرچه زودتر اقدامات لازم انجام شود.

وی ادامه داد: مردم در دهستان موگویی و شهرستان کوهرنگ، با مشکلات عدیده‌ای روبرو‌ هستند و راه‌های چند روستا در این مناطق مدت زمان زیادی است که مسدود شده، حل این مشکلات تنها با استفاده از تجهیزات ممکن است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1041846

مهمترین اخبار ایران و جهان: