نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:29

حجت‌الاسلام محمدحسنی: ملت ایران فاصله چندانی با غلبه بر آمریکا ندارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ملت ایران با پیروزی نهایی بر آمریکا و غلبه مشکلات باقیمانده خود فاصله چندانی ندارد و به زودی شاهد پیروزی بزرگتری در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع راهپیمایان شهرستان اردبیل، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی، مجاهدان، مبارزان، شهدا و جانبازان دوران بسیار سخت مبارزه، دوران‌های دفاع مقدس و دفاع از حرم و حریم ، شهدای امنیت و سلامت و به ویژه سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی ایران امانت امام، شهدا و نسل انقلابی گذشته در دستان ماست. به حکم آیه : إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلى‏ أَهْلِها، همه ما موظفیم نسل به نسل از این امانت پاسداری کرده و آن را سالم به نسل‌های بعدی تحویل دهیم تا به دست اهلش که حضرت ولی‌عصر(عج) برسد.

وی در ادامه با بیان دلایل تداوم دشمنی آمریکا با مردم ایران، اظهار کرد: شکسته شدن ابهت ابرقدرتی آمریکا در پرتو انقلاب اسلامی و اثبات درستی نظریه امامین انقلاب مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، عمده‌ترین دلیل دشمنی آمریکا با مردم ایران است.

نماینده ولی‌فقیه ارتش، «اخراج مفتضحانه بالغ بر 60 هزار مزدور آمریکائی از ایران در پی پیروزی انقلاب»، «کوتاه شدن دست آمریکا از نفت و گاز و سایر معادن ایران»، «جلوگیری از فضولی‌های بی‌جای آمریکا در انتخابات‌ها»، «دستگیری تفنگداران آمریکایی متجاوز به آب‌های ساحلی خلیج فارس توسط دلاورمردان سپاه در سال 94» هدف قرار دادن پهپاد جاسوسی فوق مدرن آمریکا در سال 98» و «موشکباران پایگاه عین‌الاسد توسط سامانه موشکی هوا فضای سپاه سال 98 در پی شهادت سردار سلیمانی» را از جمله دلایل روشن شکسته شدن هیمنه ابرقدرتی آمریکا عنوان کرد.

وی افزود: «نفوذ منطقه‌ای ایران»، «تبدیل شدن ایران به قدرت بزرگ منطقه‌ای» و «پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های مختلف با وجود بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها» از دیگر دلایل ادامه دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: بی‌دلیل نیست که با همه توان از اغتشاشگران حمایت می‌کند تا پیشرفت ملت ایران متوقف و او را در رسیدن به آرمان‌های بلندش ناکام کند، اما کور خوانده است. ملت ایران با پیروزی نهایی بر آمریکا و غلبه مشکلات باقیمانده خود فاصله چندانی ندارد و به زودی شاهد پیروزی بزرگتری در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در ادامه «حفظ وحدت در پرتو اطاعت از رهبر حکیم انقلاب»، « مقابله منطقی و اقناعی با دروغ‌سازی‌ها، شبهه‌افکنی‌ها، تحریف حقایق و وارون نمایی‌ها»، « روشنگری در باره سنگین‌تر بودن هزینه سازش در مقایسه با هزینه مقاومت» و « افشای اقدامات خصمانه آمریکا برای همگان به ویژه نسل جدیدی از جنایات آمریکا علیه ملت ایران بی خبر هستند» را راه‌های غلبه بر دشمنی‌های آمریکا عنوان کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: کودتا علیه دولت مصدق، مسدود کردن دارایی‌های ایران از 45 سال قبل، تحریک صدام علیه ایران، حمایت از تجزیه‌طلبان، حمایت از اغتشاشگران، حمایت از منافقانی که بیش از 17 هزار نفر از ملت را به شهادن رساندند، ساقط کردن هواپیمای مسافربری بر بالای خلیج فارس، جلوگیری از رسیدن کمک‌های هموطنان خارج نشین به سیل و زلزله‌زدگان، جلوگیری از داروهای مورد نیاز بیماری‌های پروانه‌ای، به شهادت رساندن سردار ملی حاج قاسم سلیمانی، تحریم‌های بی‌سابقه و خروج یکجانبه از برجام و ده‌ها جنایت دیگر از جمله اقدامات خصمانه آمریکا علیه ملت ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پایان، اردبیل را شهری با تاریخ پنج  هزار ساله و فرهنگی غنی  و مردمانی متمدن و غیور دانست که خاستگاه تشیع، پایتخت عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت اباعبدالله‌الحسین، بزرگ مردانی همچون شیخ ابوسعید اردبیلی، آیت الحق ملا ابراهیم امام جمعه، مولانا مقدس اردبیلی، آیت‌الله عبدالکریم موسوی اردبیلی، آیت‌الله مشکینی و ذاکر قابل اهل بیت رحیم مؤذن‌زاده، و مهد پروش 3400 و هزاران رزمنده گرانقدری است که همواره پای کار انقلاب بوده، هستند و خواهند بود، دانست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033290

مهمترین اخبار ایران و جهان: