نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 12:13

امید است سال نو شاهد برقراری صلح و امنیت در جهان باشیم

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز گفت: امید است شاهد اضمحلال استکبار و صهیونیسم جهانی به همراه رفع ظلم و برقراری صلح و امنیت در سراسر جهان باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با حلول ماه مبارک رمضان را به فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروهای مسلح تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و حلول ماه مبارک رمضان، ماه خدا، ماه اخلاص و بندگی و تقرب به ساحت حضرت ربوبی و سیراب شدن از چشمه زلال فیض الهی را محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، تمامی فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم به برکت این ماه سراسر رحمت و مغفرت، گام‌های مؤثری در جهت افزایش اخلاص، بصیرت، همدلی و همبستگی روزافزون میان نیروهای مسلح مکتبی کشور برداشته شده و شاهد اضمحلال استکبار و صهیونیسم جهانی به همراه رفع ظلم و بی‌عدالتی و برقراری صلح و امنیت در سراسر جهان باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، سلامتی و سعادت فرماندهان، کارکنان و خانواده‌معزّز نیروهای مسلح را به همراه رشد و تعالی در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه توصیه‌های معظم له برای گام دوم انقلاب اسلامی به همراه بهترین تقدیر الهی را از خداوند متعال خواستارم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1101590

مهمترین اخبار ایران و جهان: