نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 15:57

«ولایتمداری» ویژگی شهید سلیمانی/ پیام رزمایش ایران به اسرائیل

مهدی‌شهر- امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه ولایتمداری و ولایت پذیری از ویژگی‌های شهید سلیمانی است، گفت: این شهید گرانقدر به زعم سید حسن نصرالله، انسانی بی‌بدیل در مجاهدت‌ها بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهدی‌شهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن اشاره به شخصیت والای شهید سلیمانی، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهید سلیمانی فرمودند این شهید گرانقدر جبهه مقاومت را متحول کرد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت به برکت وجود کسانی مانند شهید سلیمانی امروز آنچنان دستخوش تحول شده که در برابر رژیم صهیونیستی در حال مبارزه است، افزود: باید قدردان مجاهدت‌های امثال شهید سلیمانی باشیم.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه سید حسن نصرالله درباره شهید سلیمانی بیان کرد که ایشان انسانی بی‌بدیل در مجاهدت‌ها است، تاکید داشت: شهید سلیمانی صفاتی مانند شجاعت، مقاومت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطر پذیری در راه اسلام و عقلانیت را داشتند که باید برای جوانان تبیین شود.

بارانی با بیان اینکه آن چیزی که حاج قاسم سلیمانی را به این جایگاه رفیع رساند، اخلاص ایشان بود، تاکید کرد: زمانی که شهید سلیمانی متوجه شد صدا و سیما قرار است درباره وی فیلمی بسازد دست به قلم شد، نامه‌ای را به رئیس صدا و سیما نوشت و اعلام کرد که افراد برتری از من وجود دارند که باید درباره آن‌ها فیلم ساخته شود.

وی با بیان اینکه این روحیه و برخورد شهید سلیمانی نشان می‌دهد که ایشان تا چه اندازه اهل اخلاص و دوری از خود نمایی بود، افزود: شهید سلیمانی در نامه به صدا و سیما تاکید کرده بود که من اجازه نمی‌دهد تا زنده هستم کسی برایم فیلم بسازد.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه ولایت پذیری و ولایتمداری از دیگر صفات ارزشمند شهید سلیمانی بود، گفت: امروز نسل جوان ما باید با آرمان‌های شهید سلیمانی آشنا شود.

بارانی در ادامه با اشاره به رزمایش نیروهای مسلح ایران در جنوب کشور، بیان کرد: این رزمایش پیام مهمی را برای اقدامات و صحبت‌های رژیم صهیونیستی داشت و آن اینکه اگر اسرائیل هر حرکتی را انجام بدهد با سیلی محکم ایران اسلامی روبرو خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه «اقتدار» مهم‌ترین پیام ایران به اسرائیل در این رزمایش است، افزود: امروز ایران اسلامی مقتدرانه اِشراف عملیاتی، اطلاعاتی و نظامی بر منطقه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 958602

مهمترین اخبار ایران و جهان: