نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 09:06

واکنش رسانه‌های پرتغال به شکست استقلال و درگیری ریکاردو ساپینتو

شکست تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی و رفتارهای ریکاردو ساپینتو بازتاب زیادی در رسانه‌های کشور پرتغال داشت و یک روزنامه حرکات سرمربی استقلال را «باورنکردنی» توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در فینال جام حذفی و در دیدار برابر استقلال با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد. این مسابقه هیجان انگیز آبستن حواشی و اتفاقات زیادی بود که در بعضی از دقایق، مباحث فنی بازی را تحت تاثیر خود قرار داد.

از جمله این اتفاقات اخراج ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی این تیم در دقیقه ۱۰+۹۰ بود. ساپینتو بعد از دریافت کارت قرمز رفتار غیر قابل کنترلی در کنار زمین داشت و با داوران درگیر شد. او سپس هنگام خروج از زمین و در نزدیکی سکوی هواداران پرسپولیس، با آنها هم به شدت درگیر شد که پرتاب بطری و اشیا بین طرفین را به دنبال داشت.

این نتیجه و حواشی دربی بازتاب زیادی در رسانه‌های پرتغال داشت و فیلم حرکات ساپینتو به سرعت در زادگاهش منتشر شد.

روزنامه «ابولا» از صفت «باورنکردنی» برای این اتفاقات استفاده کرد و نوشت: «ساپینتو اخراج شد و کنترلش را از دست داد».

واکنش رسانه‌های پرتغال به شکست استقلال و درگیری ریکاردو ساپینتو

روزنامه «رکورد» در کنار فیلم اتفاقات دربی و اخراج سرمربی استقلال نوشت: «ساپینتو در وقت اضافه جام حذفی ایران را از دست داد». این روزنامه با اشاره به گل برتری پرسپولیس در دقیقه ۱۱۵ توسط عالیشاه، درباره حرکات ساپینتو هم نوشت: «پیش از این مربی پرتغالی هم با داور چهارم و هم با هواداران حاضر در سکوها لحظه‌های داغی را پشت سر گذاشته بود.»

واکنش رسانه‌های پرتغال به شکست استقلال و درگیری ریکاردو ساپینتو

در خبر روزنامه «اوجوگو» هم آمده است: «ساپینتو در فینال جام حذفی ایران مقابل پرسپولیس شکست خورد». اوجوگو هم با انتشار تصاویر و فیلم درگیری و اخراج سرمربی استقلال نوشت: «ساپینتو مدت کوتاهی پس از گل تساوی اخراج شد و وقت اضافه را روی نیمکت دید.»

این روزنامه به مشکلات استقلال هم اشاره کرد: «لازم به یادآوری است که تیم مربی پرتغالی با مشکلاتی از نظر دستمزدهای معوقه مواجه است، به طوری که ساپینتو اراده و روحیه تیمی را برجسته می‌کند که در همه جبهه‌ها جنگید، علیرغم اینکه فصل را بدون عنوان به پایان رساند.»

واکنش رسانه‌های پرتغال به شکست استقلال و درگیری ریکاردو ساپینتو

منبع: مهر
شناسه خبر: 1254139

مهمترین اخبار ایران و جهان: