نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 01:08

اکبرپور: صحبت در مورد سرمربی تیم ملی بی‌فایده است/ با پرتاب کردن مربی به هوا چیزی درست نمی‌شود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که با توجه به شرایط موجود صحبت کردن در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فایده‌ای ندارد.

علیرضا اکبرپور در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد ایران در جام جهانی گفت: عملکرد خوبی در این جام نداشتیم. در جام‌جهانی 2018 مراکش را شکست دادیم ولی دیدید که آنها چگونه پیشرفت کرده و حالا به نیمه نهایی جام‌جهانی رسیده‌اند ولی ما بابت شکست دادن ولز مشت‌های خودمان را گره می‌کنیم و در نهایت با پرتاب کردن کی‌روش به هوا همه چیز را تمام شده می‌دانیم. با پرتاب کردن مربی به هوا چیزی درست نشده و دردی از مشکلات فوتبال ما کم نمی‌شود.

وی ادامه داد: در گروه راحتی قرار گرفته بودیم و می‌توانستیم صعود کنیم اما این اتفاق رخ نداد که دلایل زیادی دارد. در فوتبال ما تصمیمات درست گرفته نمی‌شود چون افراد سر جای خودشان نیستند. نیاز به مدیران توانمند داریم تا درست تصمیم بگیرند و درست برنامه‌ریزی کنند. مسیری که ما می‌رویم با مسیر ژاپن، کره، عربستان، استرالیا و دیگر کشورهای آسیایی متفاوت است.

اکبرپور در ارتباط با اینکه در شرایط فعلی ماندن کارلوس کی‌روش به سود تیم ملی است یا خیر، یادآور شد: نظر و حرف زدن ما در این زمینه فایده‌ای ندارد و فکر می‌کنم صحبت در مورد سرمربی تیم ملی کاملاً بیهوده است. آنهایی که کی‌روش را آورده‌اند بدون شک می‌توانند همین مربی را نگه دارند و اگر قرار بود به این صحبت‌ها اهمیتی داده شود خیلی‌ها از من بزرگ‌تر هستند که در این زمینه نظر داده‌اند اما کسی به حرف آنها گوش نداد. تیم ملی نیاز به یک مربی خوب و کارنامه‌دار دارد که تیم را از این وضعیت خارج کند ولی وقتی می‌بینیم چه کسانی برای فوتبال تصمیم می‌گیرند پس بهتر است سکوت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 905339

مهمترین اخبار ایران و جهان: