نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 17:16

هشدار به یک آمریکایی پیش از بازی با ایران/ وقتی بازیکن جوان تیم ملی در آستانه اخراج قرار گرفت

یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال آمریکا پیش از بازی با ایران در آستانه اخراج قرار داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی تیم ملی آمریکا در جام جهانی 2022، پس از بازگشت به کشورش فاش کرد نزدیک بود یکی از بازیکنان این تیم را به دلیل کم‌کاری از اردو اخراج کند و به خانه بفرستد.

شبکه ESPN خبر داده جیووانی رینا بازیکن 20 ساله باشگاه دورتموند به دلیل عدم تلاش کافی در تمرینات در آستانه اخراج از قطر بوده است.

برهالتر درباره اوضاع پرتنش اردوی آمریکا می‌گوید: ما بازیکنی داشتیم که انتظارات را به صورت واضحی در داخل و بیرون از زمین مسابقه برآورده نکرده بود. او بیرون ماند و آماده بودیم تا بلیت هواپیما را برای بازگشت‌اش به خانه بگیریم. این نشان می‌دهد اوضاع چقدر پرتنش بوده است. تصمیم گرفتیم شانس یک گفت‌وگو به او را بدهیم. این گفت‌وگو درمورد این بود که چطور می‌خواهیم با او رفتار کنیم.

سرمربی آمریکا تصریح کرد: به او گفتیم باید از تیم عذرخواهی کند اما نباید به این صورت باشد که فقط بگوید بچه‌ها من متاسفم. به بازیکنان تیم گفتم این بازیکن می‌خواهد از شما هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کند. چیزی که خیلی عالی بود، این بود که بعد از عذرخواهی او، اعضای تیم تک به تک ایستادند و گفتند گوش کن؛ این به اندازه کافی خوب نبود. تو انتظارات ما را برآورده نکردی و ما انتظار تغییر واقعی داریم. آن‌ها واقعاً هدایت این روند را برعهده گرفتند و پس از آن روز، دیگر مشکلی با این بازیکن نداشتیم.

شبکه آمریکایی همچنین اعلام کرد از اعضای تیم نظرسنجی شده که رینا باید برود یا بماند. ستاره دورتموند نیز با کمترین اختلاف و 13 رأی در مقابل 12 رأی در اردو ماندنی شد.

سایت اتلتیک نوشته رینا قبل از بازی با ایران در مرحله گروهی جام جهانی در وضعیت هشدار دهنده‌ای درباره عدم تلاش کافی در تمرینات بوده و در این دیدار هم نیمکت‌نشین شد. همچنین گفته می‌شود رینا در بازی دوستانه با الغرافه قطر هم در زمین بازی راه می‌رفته و بازیکنان آمریکا در موقعیت‌های مختلف او را کنار کشیده و از او خواسته بودند تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

مدیر برنامه‌های رینا اما از برهالتر شدیداً انتقاد کرده و می‌گوید: اینکه بعضی‌ها موضوعات خصوصی تیم را به صورت علنی بیان می‌کنند، ناامیدکننده و غیرمحترمانه است. به‌ویژه اینکه برخی افراد این کار را بدون اطلاع کامل از موضوع انجام می‌دهند و برخی دیگر از روی خودخواهی. این کار فقط باعث می‌شود بازیکنان در مقابل یکدیگر قرار بگیرند.  

رینا در جام جهانی2022  قطر تنها هفت دقیقه در تساوی بدون گل آمریکا مقابل انگلیس و در نیمه دوم بازی مرحله یک‌هشتم نهایی با هلند به میدان رفت. دیداری که آمریکا س3 بر یک شکست خورد و حذف شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 906683

مهمترین اخبار ایران و جهان: