نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 15:38

امام جمعه سمنان: نقدینگی در دست مردم به سمت تولید هدایت شود

امام جمعه سمنان گفت: شعار «مهار تورم و رشد تولید» با فعالیت‌های کارشناسی و علمی تحقق می‌یابد و مسؤولان تلاش کنند تا نقدینگی موجود در دست مردم را به سمت فعالیت‌های تولیدی هدایت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان در میعادگاه نماز جمعه این شهر به لزوم تلاش همگانی برای تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» اشاره و اظهار کرد: اولویت اصلی همه مسؤولان کشور و استان سمنان باید تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» نیازمند برنامه‌ریزی است و مسؤولان باید به منویات رهبری که در دیدار با کارگزاران نظام اسلامی در روزهای اخیر بیان شد، توجه داشته باشند.

امام جمعه سمنان بیان کرد: تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» الزاماتی دارد که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، استفاده از نیروهای نخبه و توانمند در مدیریت‌ها و مسؤولیت‌های اجرایی کشور یکی از این الزامات است.

مطیعی گفت: تمام ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود در کشور در همه بخش‌ها باید برای اجرای شعار سال رهبری به کار گرفته شود و مدیران از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: شعار «مهار تورم و رشد تولید» با فعالیت‌های کارشناسی و علمی تحقق می‌یابد و مسؤولان باید تلاش کنند تا نقدینگی موجود در دست مردم را به سمت فعالیت‌های تولیدی هدایت کنند تا رشد تولید و اشتغال‌زایی در این بخش محقق شود.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: مسؤولان بخش‌های مختلف اجرایی و قضایی و نمایندگان مجلس باید برای تحقق شعار سال اهتمام داشته باشند و همه ظرفیت‌ها در این راه به میدان بیاید.

مطیعی همچنین با اشاره به تحولات بین‌المللی و شرایطی که غربی‌ها و رژیم منفور و کودک‌کش صهیونیستی این روزها با آن دست‌به‌گریبان شده‌اند، اظهار کرد: اتحاد جهان اسلام مهم‌ترین نیاز امروز است و همه مسلمانان باید وحدت کلمه را مدنظر داشته باشند تا دشمنان مشترکشان را شکست دهند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تحولاتی که در سطح جهان در حال رخ دادن است، به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم و البته نابودی همه ظالمان و ستمگران وعده‌ای الهی است که محقق خواهد شد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133639

مهمترین اخبار ایران و جهان: