نیوز سیتی!
05 فروردین 1402 - 12:52

تداوم اعتماد به مدیریت زنان در دانشگاه تبریز/ دومین رئیس زن دانشکده منصوب شد

با حکم رئیس دانشگاه تبریز، رییس جدید دانشکده اقتصاد و مدیریت این دانشگاه به عنوان دومین رئیس زن دانشکده در دانشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صفر نصرالله‌زاده، طی حکمی زهرا کریمی را به سمت رئیس جدید دانشکده اقتصاد و مدیریت این دانشگاه منصوب کرد.

در حکم وی آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده شما و با استناد به مفاد ماده ۶ آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به موجب این حکم با حفظ سمت آموزشی، برای مدت دو سال به عنوان رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب‌نظران در حسن انجام این مسؤولیت خطیر موفق و موید باشید.

برپایه همین گزارش، زهرا کریمی دانشیار گروه علوم اقتصادی دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز و همچنین مدیر گروه علوم اقتصادی و مدیر مسؤول نشریه نظری‌های کاربردی اقتصاد دانشگاه تبریز است.

پیش از این و با حکم  صفر نصرالله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز دکتر مهتا اسکندرنژاد عضو هیات علمی گروه رفتار حرکتی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه ه عنوان نخستین رییس زن دانشکده در طول ۷۰ سال گذشته منصوب شده بود.

انتهای پیام/60017/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1109483

مهمترین اخبار ایران و جهان: