نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 19:07

هنر و رسانه به راهیان نور توجه ویژه داشته باشند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: روایت های ویژه و صحنه های دلدادگی در اردوهای راهیان نور باید به خوبی و هنرمندانه به تصویر کشیده شود و لذا هنر و رسانه باید به راهیان نور توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،‌ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در بازدید از اردوگاه راهیان نور شهید زین الدین در اندیمشک اظهار داشت: در سال‌جاری خوشبختانه استقبال مردم و خصوصا جوانان از اردوهای راهیان نور چشمگیر بوده و این نشان از زنده بودن فرهنگ دفاع مقدس است و یکی از ضرورت های امروز به تصویر کشاندن این حضور باشکوه است.

وی با تأکید بر اینکه حضور باشکوه جوانان در اردوهای راهیان نور از مظاهر شکست دشمنان در جنگ شناختی است،گفت: این حضور باید به خوبی روایت شود و به تصویر کشیده شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه حضور باشکوه جوانان در اردوهای راهیان نور تکریم فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از رزمندگان است، افزود: روایت های ویژه و صحنه های دلدادگی در این اردوها باید به خوبی و هنرمندانه به تصویر کشیده شود و لذا هنر و رسانه باید به راهیان نور توجه ویژه داشته باشد.

کریمی با اشاره به اینکه توجه به اردوهای راهیان نور معنویت را در جامعه تقویت می کند، گفت: در تهاجم فرهنگی دشمنان که به دنبال تهی کردن جامعه از معنویت هستند راهیان نور بسیار برکت دارد و منشا خیرات فراوانی خواهد بود.

وی از آمادگی کامل اردوگاه های استان مرکزی در مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و افزود: در راستای استقبال از زائرین راهیان نور از ماه های گذشته بازسازی و آماده سازی یادمان های استان در دستور کار قرار گرفته و فضای سازی مطلوبی انجام شده و هم اکنون در آمادگی کامل هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: اردوگاه های استان مرکزی از جمله شهید رحیم آنجفی خرمشهر، شهید زین الدین اندیمشک، شهید مسعودیان اهواز هم اکنون با ظرفیت روزانه بیش از ۱۵۰۰ نفر آمادگی استقبال از زائرین هستند و در صورت اعزام بیشتر از اردوگاه های دیگر استفاده خواهیم کرد.

کریمی بیان کرد: در اسفند ماه شاهد اعزام سه بخش از اردوها هستیم که راهیان نور دانشجویی و همچنین اعزام راهیان نور عمومی و اعزام با خودروی شخصی از بخش های دیگر است.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۰ با توجه به محدودیت های کرونایی ۵۴۰۰ نفر اعزام انجام شد و تمرکز بر روی راهیان نور مجازی بود ولی با توجه با کاهش بیماری امسال تعداد قابل توجهی از مردم استان هدف گذاری شده است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1066983

مهمترین اخبار ایران و جهان: