نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 15:00

۵۰ نشست بصیرتی بانوان در بوشهر برگزار شد

بوشهر- مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ۵۰ نشست بصیرتی بانوان به مناسبت دهه فجر در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مائده پیامی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های اجرا شده امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در دهه فجر امسال اظهار داشت: برگزاری ۱۰ اعتکاف دانش‌آموزی دخترانه (رفیقانه) همراه با برنامه‌های تبیینی دهه فجر، برگزاری ۲۰ تریبون فجر (حرف‌آورد) در تمام شهرستان‌ها، برگزاری سه پویش درخت انقلاب در شهرستان دشتستان و برگزاری ۳۰ مسابقه کتابخوانی از برنامه‌های انجام گرفته در سطح استان محسوب می‌شوند.

وی برگزاری ۵۰ نشست بصیرتی با موضوع نقش بانوان در انقلاب اسلامی در حسینیه‌ها و مساجد شهرستان‌ها، برگزاری ۱۰۰ برنامه با اعزام ۴۰۰ مبلغه به مدارس در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ۱۰ برنامه تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا در گلزار شهدای استان را از دیگر برنامه‌های اجرا شده عنوان کرد.

پیامی برگزاری ۱۰ آئین تجلیل از بانوان اثرگذار دوران انقلاب اسلامی، اعزام مبلغات و پنج مورد پاسخگویی به شبهات در جایگاه‌های نماز جمعه استان و همچنین راه‌اندازی ۵ پویش دهه فجر علوی ویژه حرف‌آورد در سراسر استان را از دیگر برنامه‌هایی ذکر کرد که در ایام دهه فجر در سطح استان انجام شده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036083

مهمترین اخبار ایران و جهان: