نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 14:17

مسموم کردن دانش آموزان یک روی جنگ ترکیبی دشمن است

امام جمعه کوهبان گفت: موضوع مسمومیت دانش آموزان یک بخش از جنگ ترکیبی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در فاصله کوتاهی پس از پیروزی انقلاب، به فرمان حضرت امام(ره) کمیته امداد برای رسیدگی و خدمت‌رسانی به امور محرومان و مستضعفان تشکیل شد.

 امام‌ جمعه کوهبنان میلا حضرت علی‌اکبر و روز جوان را تبریک گفت و افزود: حسن خلق ، عشق و عرفان به حضرت حق، شجاعت و ولایت‌مداری از ویژگی‌های حضرت علی اکبر(ع) بود.

خطیب جمعه کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: امیدوار بودن، دوستدار انقلاب و نظام اسلامی، آمادگی به موقع، افزایش علم آموزی، افزایش آگاهی سیاسی و بصیرت از ویژگی‌های جوان انقلابی است.. حجت‌الاسلام جعفری ادامه داد: در آستانه نیمه شعبان قرار داریم که به‌عنوان روز جهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده است .

 وی خاطرنشان کرد: در آستانه روز نیکوکاری قرار داریم نهاد مقدس کمیته امداد که در ۱۴ اسفند شکل گرفته همواره در خدمت محرومان بوده و خواهد بود

جعفری همچنین روز درختکاری را یادآور شد و کاشت درخت را نوعی صدقه عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مسمومیت دانش آموزان پرداخت و تصریح کرد: این کار یک روی جنگ ترکیبی دشمنان و بدخواهان نظام انجام می‌شود که نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و نهادهای مسؤول با قاطعیت و جدیت موضوع مسمومیت دانش آموزان را پیگیری کنند تا نتیجه مشخص شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1069783

مهمترین اخبار ایران و جهان: