نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 15:32

لزوم رفع مشکلات استانی با مدیریت جهادی/شعبان و رمضان فرصت تعالی انسانی است

خطیب موقت نمازجمعه شهرستان ارومیه با اشاره به ایام ماه های رجب شعبان و رمضان خاطرنشان شد:این سه ماه برای طالبان حقیقت و سالکان الهی ایام مغتنمی است.

محمد:
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام اسم حسینی خطیب موقت نمازجمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم علی السلام و بیان حدیثی از این امام بزرگوار اظهار داشت:امام کاظم علیه السلام مبانی علمی هر انسان را در چهار حوزه تبیین می فرمایند که لازم است هر انسان به این چهار مورد بپردازد.

خطیب موقت نمازجمعه ارومیه در توضیح این حدیث افزود: توجه به مبدا و معاد، لزوم شناخت ساختار وجودی و عالم،توجه به دلیل خلقت،و آشنایی به عوامل انحراف از دین مواردی است که امام کاظم علیه السلام برای انسان ضروری می دانند.

حجت الاسلام اسم حسینی با اشاره به سه ماه ارزشمند رجب ،شعبان ، و رمضان یادآور شد: این سه ماه پر فضیلت برای سالکان الی الله و انسان های خواهان رشد و تعالی سکوی پرتابی به سوی معارف الهی و تقوا است.

وی با تقدیر از عوامل و خیرین برگزار کننده اعتکاف در مساجد استان گفت: اعتکاف یکی از چشمه های ماه رجب است که در طول این سه ماه و به خصوص ماه رمضان از این فرصت های مهم بسیار جمع شده است.

اسم حسینی در پایان خطبه ها ضمن تاکید بر لزوم تلاش مسوولان استانی و شهری برای رفع مشکلات مردم تصریح کرد:همه مسوولان وظیفه دارند تا با مدیریت جهادی گام موثر در جهت رفع مشکلاتی چون ترافیک شهری و توسعه اقتصادی استان بردارند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1041939

مهمترین اخبار ایران و جهان: